• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

MedLife da startul recoltarilor gratuite pentru Babes Papanicolau in Bucuresti

MedLife da startul recoltarilor gratuite pentru Babes Papanicolau in Bucuresti

MedLife, liderul pietei de servicii medicale private, a fost admis în Programul National gratuit de Screening pentru cancerul de col uterin, program care debutează în Bucuresti se va derula anual pe parcursul a 5 ani. Screeningul pentru depistarea precoce activă a cancerului de col uterin, constă în testarea prin metoda frotiului cervical Babes-Papanicolau a femeilor între 25 si 64 de ani. Obiectivul programului este prevenirea si combaterea cancerului de col uterin la nivel national.

Toate femeile eligibile în program vor fi orientate de medicul de familie care le va consilia si îndruma către recoltarea analizei Babes Papanicolau. Pentru a beneficia de gratuitate în reteaua MedLife pacientele trebuie să se asigure că medicul de familie la care merg este angajat MedLife sau este în contract cu Reteaua de Screening MedLife pentru acest program.

Pacienta va ajunge la punctul de recoltare cu formularul tip. Analizele vor fi efectuate de laborator si apoi transmise pacientei si medicului de familie. Dacă pacienta prezintă un rezultat bun, screeningul se încheie. Dacă rezultatul prezintă modificări, aceasta este îndrumată către medicul specialist ginecolog, investigată suplimentar si programată la interventie chirurgicală în functie de stadiul bolii descoperite. Investigatiile suplimentare si operatia nu sunt acoperite de programul national.

Programul îsi propune să depisteze cancerul de col uterin în stadii precoce si să îndrume paciente cu leziuni precursoare sau incipiente către servicii medicale specializate de diagnostic si tratament.

Vor fi incluse în program persoanele de sex feminin cu vârsta de peste 25 de ani, indiferent de calitatea de asigurat a acestora, care nu au un diagnostic confirmat de cancer de col uterin, asimptomatice sau fără antecedente sugestive pentru patologia de cancer de col uterin. Testarea în cadrul programului se va opri la femeile care au implinit vârsta de 64 de ani.

Nu sunt eligibile femeile care prezintă absenta congenitală a colului uterin sau histerectomie totală pentru afectiuni benigne si femeile cărora li s-a stabilit diagnosticul de cancer de col uterin sau alte forme de cancer genital.

Prin participarea în acest program, MedLife împreună cu ceilalti operatori medicali, contribuie la cresterea gradului de informare a populatiei pentru utilizarea serviciilor de screening ca metodă de depistare precoce a cancerului de col uterin la persoanele asimptomatice.

MedLife activează pe piata din România din 1996, fiind cel mai mare operator privat de servicii medicale de pe piata locală.

Compania acoperă toate zonele de activitate medicală: ambulatoriu, spitale, maternităti, laboratoare, farmacii, acestea din urmă constituind Sistemul Medical MedLife.

În prezent, MedLife îsi desfăsoară activitatea în 9 Hyperclinici din Bucuresti, Timisoara, Brasov si Arad; 8 laboratoare proprii de analize; 6 spitale în Bucuresti, Brasov si Arad, dintre care un spital de Pediatrie, unul de Ortopedie si unul de Obstetrică-Ginecolgie; 3 maternităti în Bucuresti si în tară, 28 de centre medicale generaliste în Bucuresti si în tară, 9 centre de excelentă cu specializare unică, 6 farmacii proprii reunite sub reteaua PharmaLife, si în colaborare cu 135 clinici medicale partenere din toată tara.

Conform studiului international realizat de Reader's Digest, MedLife este pentru al treilea an consecutiv cel mai de încredere brand în rândul românilor la categoria “Clinică Privată”, iar în ultimii patru ani, studiile de piată IMAS derulate la nivel national plasează constant MedLife drept brandul cu cea mai mare notorietate pe toate segmentele: spital privat, clinică-centru medical, laborator medical. De asemenea, MedLife a câstigat anul acesta premiul „Superbrands” la categoria „Clinici private”.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//