• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Afacerile Miele depasesc pentru prima data in istoria companiei 3 miliarde de euro

Afacerile Miele depasesc pentru prima data in istoria companiei 3 miliarde de euro

Miele, compania numărul unu în productia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a raportat, pentru anul fiscal 2011/2012 încheiat la sfârsitul lunii iunie, o cifră-record de afaceri, de 3,04 miliarde de euro, în crestere cu 3,1% fată de nivelul atins în anul fiscal anterior.

„Această crestere a vânzărilor reprezintă o realizare mult mai importantă decât părea la început, dacă tinem cont că efectele crizei economice încă se resimt pe cele mai importante piete”, a declarat Olaf Bartsch, Director de Finante, Controlling si Administratie Miele. „Evolutia a fost sustinută de vânzările din Germania, Austria, China si Statele Unite”, a subliniat Bartsch. Pe piata germană, Miele a înregistrat o majorare a cifrei de afaceri cu 47 milioane de euro, atingând 912 milioane de euro, în crestere cu 5,5% fată de anul precedent. Vânzările din Germania reprezintă 30,2% (29,6% în anul anterior) din totalul cifrei de afaceri înregistrată de compania Miele.

Afacerile Miele în afara Germaniei au generat 2,11 miliarde de euro. Pietele aflate în scădere - precum Grecia, Portugalia, Spania si Italia - au fost compensate de o evolutie promitătoare în Europa de Nord. Pietele cu potential ridicat, precum Statele Unite si Rusia, care au resimtit o scădere a cifrei de afaceri în 2008 si 2009 pe fondul crizei economice si imobiliare, au recâstigat o mare parte din venituri pe parcursul anului financiar precedent. De asemenea, un impuls puternic este conferit, în prezent, si de pietele asiatice, precum China, Hong Kong.

Fată de anul financiar 2012/2013, Consiliul de Administratie Miele, din care fac parte si cei doi directori generali si co-proprietari ai companiei, Dr. Markus Miele si Dr. Reinhard Zinkann, manifestă un optimism moderat. „Carisma brandului nostru este un aspect pozitiv în aceste vremuri marcate de incertitudine economică, când consumatorii preferă calitatea, valorile durabile si fiabilitatea", explică Reinhard Zinkann. La rândul său, Markus Miele consideră că portofoliul de produse actual, precum si noile lansări pe termen scurt îi vor asigura producătorului de electrocasnice premium o nouă crestere, în ciuda fazelor ciclului economic.

Într-un clasament recent al brandurilor realizat de institutul de cercetare de piată GfK, Miele s-a clasat pe locul al treilea în categoria „Cel mai bun brand de produse” (după brandurile Apple si Nivea).

În anul fiscal încheiat în luna iunie, cifra de afaceri a Miele Professional a atins 393 milioane de euro, în crestere cu 5,9% fată de anul fiscal precedent. Din divizia de echipamente profesionale s-a remarcat tehnologia medicală, un segment în care Miele a realizat cu succes tranzitia către statutul de furnizor către spitale si cabinete medicale.

Pe parcursul anului trecut, Grupul Miele a investit 186 de milioane de euro, cu 73 de milioane de euro mai mult comparativ cu anul fiscal precedent. Principalele destinatii care au alimentat ascensiunea volumului investitiilor au fost produsele noi si reînnoirea si extinderea facilitătilor de productie.

Din categoria produselor de uz casnic, uscătoarele, cuptoarele, masinile de gătit cu aburi, hotele de bucătărie si produsele de răcire s-au remarcat printr-o crestere peste medie. Nu doar modelele emblematice si sofisticate au câstigat teren: recent, aspiratoarele Miele au oferit un exemplu convingător în ceea ce priveste eficienta în productie, maturitate si elegantă. Cu câteva săptămâni înainte de lansarea seriei S8 de aspiratoare, gama de top S5 a fost desemnată - de către autoritatea germană pentru protectia consumatorilor Stiftung Warentest - cea mai bună serie testată, calificativ atribuit pentru a patra oară în cei cinci ani de când a fost lansată.

În prezent, numărul de angajati Miele se ridică la 16.716 în întrega lume, cu 0.6% mai multi decât la finalul anului fiscal precedent (conform datelor emise la 30 iunie 2012). Compania este prezentă în 47 de tări prin subsidiarele proprii de vânzări si în 50 de tări prin intermediul distribuitorilor si importatorilor.

Există doar câteva branduri în lume ce respectă aceeasi viziune, traditiile si standardele calitative înalte de mai bine de un secol. Dintre acestea, cu atât mai putine reprezintă afaceri de familie sustenabile sau se bucură de recunoastere la nivel international. Una singură dintre acestea, însă, este renumită pentru a fi creat si oferit lumii cele mai inovatoare echipamente electrocasnice din istorie.

Fondată în 1899, compania Miele a fost de la bun început o afacere de familie, apartinând familiilor Miele si Zinkann – aflate astăzi la a patra generatie. Filozofia companiei – “Immer Besser” (“Mereu mai bine”) – se reflectă în toate produsele Miele, prin pasiunea investită în dezvoltarea de noi tehnologii pentru a transforma si reinventa experienta în utilizarea echipamentelor electrocasnice. Astfel, Miele a devenit cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnicedin lume, cu peste 16.500 de angajati, prezent în 47 de tări prin subsidiarele proprii de vânzări si în 50 de tări prin intermediul distribuitorilor si importatorilor. În anul financiar 2011/2012 a obtinut vânzări în valoare totală de 3,01 miliarde de euro.

Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de întretinere a rufelor; masini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri. În plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) oferă sisteme de întretinere a rufelor si masini de spălat vase pentru uz profesional, dar si aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale si de laborator.

În 2007, Miele Appliances SRL si-a deschis portile si în România, una dintre principalele tări din Europa de Sud-Est care proiectează o perspectivă nouă asupra afacerilor Miele la nivel global.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//