• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

9.4 miliarde Euro - investitiile austriece in Romania pana in 2012

9.4 miliarde Euro - investitiile austriece in Romania pana in 2012

Relatiile economice bilaterale dintre România si Austria au prosperat în ultimul an, exporturile si importurile ajungând la mai mult de 3 miliarde de euro. Astfel, Austria se plasează pe locul doi în topul investitiilor străine în România, pe primul loc aflându-se Olanda.

BILLA România este una dintre cele mai importante companii austriece din România: aflându-se pe piată încă din anul 1999, când a deschis primul magazin, lantul de magazine cuprinde acum 66 de unităti în toată tara si oferă peste 3.600 de locuri de muncă.

Sectoarele cele mai proeminente pentru investitiile austriece au fost resursele, agricultura, industria si serviciile, asa cum se arată într-un raport emis de Sectia Comercială a Ambasadei Austriei la Bucuresti. Raportul arată, de asemenea, că în perioada monitorizată, exporturile au crescut cu 10,3%, în timp ce importurile au crescut cu 18,7%.

Pentru a celebra relatiile comerciale dintre Austria si România se organizează Austria Show Case, dedicat băuturilor si produselor alimentare. Seria evenimentelor din cadrul Austria Show Case va crea oportunităti pentru companiile austriece prezente pe piata locală pentru a prezenta oferte si pentru a stabili noi parteneriate.

Un eveniment important din cadrul Austria Show Case este săptămâna dedicată acestuia care va avea loc în perioada 6-12 septembrie în toate cele 66 de magazine BILLA din întreaga tară. Aici, fiecare vizitator va avea ocazia să achizitioneze produse originale austriece, să guste alimente si băuturi autentice si să cunoască modul de viată specific austriac.

În plus, toti clientii BILLA care achizitionează produse austriece vor fi înscrisi într-o tombolă cu premii atractive: 6 excursii la Wildschonau în Tirol, care includ combustibilul si cazarea, 5 zboruri pentru 2 persoane la Viena si o serie de premii specifice regiunii Tirol.

REWE International AG este liderul de piată în Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori din tară. La nivel international, REWE International AG are un număr total de 72.000 de angajati care lucrează în aproximativ 3.600 de magazine. În anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.443 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activează în retail si turism. În prezent, 323.000 de angajati lucrează în cadrul REWE Group în 13 tări europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifră de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central în Wiener Neudorf si operează retelele BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA si ADEG, precum si alte branduri proprii. Compania este de asemenea activă pe piata de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub si PENNY PACK´N´GO. În plus, REWE International AG operează cu succes pe segmentul de supermarketuri în Italia si în alte 7 tări din Europa Centrală si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Cehă, România, Rusia, Slovacia si Ucraina.

BILLA este prezentă pe piata din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din Bucuresti. În prezent, BILLA operează 66 de magazine în cele mai importante orase din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, preturile scăzute si varietatea produselor. Compania detine brandurile proprii Clever, MY si BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute si apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanti anagajatori din România si a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga tară.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//