Selena România, reprezentanţa holdingului internaţional Selena cu capital polonez şi listat la ~ Bursa de la Varşovia, anunţă lansarea Mortarului în strat subţire TYTAN Professional, ~ un produs inovator, în premieră pe piaţa din ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Selena Romania intra pe un nou segment de piata prin lansarea unui mortar revolutionar pentru zidarie - Mortarul in strat subtire TYTAN Professional

Selena România, reprezentanţa holdingului internaţional Selena cu capital polonez şi listat la Bursa de la Varşovia, anunţă lansarea Mortarului în strat subţire TYTAN Professional, un produs inovator, în premieră pe piaţa din România, destinat construcţiei de case cu zidărie. Noul mortar oferă beneficii semnificative constructorilor şi utilizatorilor finali: costuri cu până la 50% mai mici comparativ cu mortarul tradiţional, uscarea în doar 2 ore şi aplicarea la temperaturi de până la -10 grade C.
“După ce în trecut am inovat în domeniul spumelor, ne propunem acum să revoluţionăm domeniul construcţiilor de case cu un produs curat, rapid, uşor de folosit şi accesibil. Mortarul în strat subţire TYTAN Professional este o soluţie în premieră pentru România, care creşte randamentul constructorilor şi reduce costurile totale asociate. Ne asumăm şi cu acest produs să educăm piaţa autohtonă şi suntem convinşi că profesioniştii din România vor recunoaşte beneficiile complete pe care le aduce mortarul TYTAN. Ne propunem ca în primul an de prezenţă al produsului pe piaţă să vindem circa 30.000 de unităţi”, a declarat Dorin Spătaru, Administratorul Selena România.
Mortarul în strat subţire TYTAN Professional este furnizat în recipiente sub presiune, fiind gata preparat. Recipientul se agită şi mortarul se aplică direct pe bucăţile de BCA sau pe blocurile ceramice utilizate, întărirea realizându-se în numai 2 ore comparativ cu 28 de zile, în cazul soluţiei clasice. Conform testelor, un perete se ridică în jumătate din timpul necesar dacă se utilizează mortar tradiţional.
Mortarul se recomandă pentru pereţii portanţi şi despărţitori, aplicarea efectuându-se uşor, cu un minim de pregătire prealabilă. Construcţia cu Mortarul în strat subţire TYTAN Professional asigură şi izolare termică. De asemenea, acesta este uşor de transportat, un autoturism fiind suficient pentru transportul a mai multe cutii cu recipiente.
În mod clasic, pentru realizarea unei anumite suprafeţe de pereţi sunt necesari sute de saci de material, care trebuie manipulaţi şi stocaţi cu autovehicule speciale, iar ulterior pentru prelucrarea mortarului se impun utilaje dedicate şi cantităţi semnificative de apă şi energie electrică.
Un test comparativ efectuat de companie a ilustrat că pentru realizarea unei suprafeţe de zidărie de 250 mp sunt necesare între 9 şi 11 tone de mortar pe bază de ciment, betonieră, acces la utilităţi şi curăţarea ulterioară a zonei de lucru, în timp ce, utilizând Mortarul TYTAN Professional au fost folosite doar 42 de kg de mortar, un pistol pentru aplicat şi soluţia de curăţare a acestuia.
Mortarul în strat subţire TYTAN Professional este deja disponibil pe piaţa din România şi poate fi achiziţionat de la distribuitori, dealeri, din magazinele de materiale de construcţii şi din reţelele DIY. Preţul recomandat pentru un tub de material este de 31 de lei.
Grupul Selena este un holding cu capital polonez care operează la nivel global, producând şi distribuind materiale pentru construcţii, pentru utilizatorii profesionişti şi cei casnici. Grupul cuprinde 30 de companii în 18 ţări, care operează 15 fabrici de producţie high-tech. Activităţile Grupului Selena au legătură cu toate stadiile dezvoltării produsului: cercetare avansată, producţie, distribuţie, vânzare şi marketing global. Selena FM SA – compania care deţine grupul este listată la Bursa de Valori din Varşovia.
Selena oferă o gamă largă de produse pentru profesionişti şi utilizatori casnici. Brandurile sale principale sunt TYTAN şi ARTELIT.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info