• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cesarom: 78% din materiile prime folosite in fabricatie sunt de pe plan local

Cesarom: 78% din materiile prime folosite in fabricatie sunt de pe plan local

Cesarom, singurul producător naţional de plăci ceramice, foloseşte anual peste 100.000 de tone de materii prime pentru producerea celor 6,7 milioane de metri pătraţi de gresie şi faianţă în fabrica din Cluj-Napoca.

„Din totalul materiilor prime folosite în procesul de fabricaţie, cca. 78% provin de pe plan local. În acest fel, plăcile ceramice sunt nu doar produse în România, ci au la bază şi materiale de pe piaţa locală”, a declarat Toni Teau, Directorul General al Lasselsberger România, companie ce deţine brandul Cesarom.

Acesta a subliniat că printre produsele achiziţionate de pe plan local se numără argila, nisipul, mineralele şi calcarele, în timp ce din import sunt aduse glazura şi pigmenţii.

„În întregul proces de producţie ţinem cont de faptul că brandul Cesarom este unul românesc, însă în acelaşi timp occidental, aşa cum o spune noul slogan al companiei. Astfel, chiar dacă la baza plăcilor ceramice produse în fabrica din Cluj-Napoca se află reţete occidentale, materiile prime sunt achiziţionate în cea mai mare parte din România”, a subliniat Toni Teau.

În ceea ce priveşte „drumul” plăcilor ceramice, reprezentantul Cesarom a afirmat că, de la comandarea materiilor prime, până la ajungerea produselor pe raft pot trece chiar şi câteva săptămâni.

„În funcţie de tipul de materie primă şi de zona de unde o procurăm, termenul de livrare poate fi cuprins între două zile şi trei săptămâni, în timp ce procesul de fabricaţie se întinde pe nu mai mult de două zile. Livrarea se poate face apoi imediat”, a mai spus acesta.

Procesul de producţie al plăcilor ceramice este unul foarte complex, cea mai importantă operaţiune fiind cea de ardere. Astfel, după preparare, faianţa se arde în cuptoare la temperaturi de 1.140 de grade Celsius. În timp ce faianţa trece de două ori prin acest proces, plăcile de gresie sunt arse o singură dată la o temperatură de până la 1.200 grade Celsius. 

După ieşirea de pe linia de fabricaţie, plăcile ceramice trec prin mai multe procese până ajung la clientul final. Plăcile de gresie şi faianţă sunt răcite, sortate, trecute printr-un control riguros al calităţii, ambalate mecanic şi apoi transportate în depozit, de unde sunt livrate către distributori.

În acest moment, fabrica din Cluj-Napoca dispune de cinci linii de fabricaţie, din care două pentru gresie, două pentru faianţă şi una pentru plăci de decor.

„În fabrica din Cluj-Napoca lucrează aproximativ 400 de angajaţi doar în procesul de producţie”, a mai spus Toni Teau.

Cesarom este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de peste 50 de ani. Compania a devenit, începând cu anul 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai renumiţi producători europeni şi mondiali de plăci ceramice (gresie, faianţă, decoruri).

Odată cu intrarea în grupul Lasselsberger, compania şi-a schimbat numele în Lasselsberger  SA, dar a păstrat marca Cesarom, produsele fiind fabricate în prezent în unitatea de producţie  Sanex de la Cluj-Napoca. Grupul austriac Lasselsberger deţine 67,93% din totalul acţiunilor societăţii comerciale Sanex SA.

În prezent, capacitatea totală de producţie se ridică la 6,7 milioane de metri pătraţi anual, Lasselsberger România comercializând prin intermediul a peste 100 de parteneri şi prin magazinele proprii o gamă variată de modele de gresie, faianţă şi plăci de decor sub forma brâurilor, medalioanelor şi decorurilor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//