• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Tazovsky Vodka, un nou brand PPD Romania

Tazovsky Vodka, un nou brand PPD Romania

Se spune că ceea ce contează cu adevărat este călătoria, nu destinatia. Uneori, însă, amândouă sunt la fel de importante. Aceasta este filosofia cu care echipele PPD România si Ogilvy Group au pornit la drum pentru a lansa primul brand propriu din portofoliul PPD România, una dintre cele mai mari companii de marketing, vânzări si distributie de băuturi alcoolice premium din tară.

Produsă după o străveche retetă rusească si purtând cu mândrie numele uneia dintre cele mai reci regiuni din Rusia, Tazovsky Vodka exprimă astăzi sub conceptul „Intelligently distilled” întreaga viziune din spatele procesului care face ca acest brand să fie cu adevarat unic.

“Pentru unii oameni, distilarea este doar procesul prin care se obtine o vodkă de calitate. Pentru noi însă, este mai mult decât atât, este o căutare permanentă a perfectiunii si o provocare pe care echipa Ogilvy a îmbrătisat-o cu aceeasi bucurie – aceea de a crea de la zero un brand nou, a cărui calitate certă garantată de procesul complex de distilare să se reflecte fidel în filosofia sa si în metodele “distilate inteligent” de comunicare” a afirmat Alina Praja, Marketing Manager PPD România.

Realizată astăzi după cea mai rafinată versiune a retetei originale, Tazovsky Vodka este distilată de 7 ori printr-un proces tehnologic complex pentru a deveni o băutură perfect echilibrată. Incepând cu numele, designul sticlei, identitatea brandului, pozitionarea si continuând cu arhitectura mărcii si strategia de comunicare, totul a fost gândit “from scratch”. Constructia brandului a durat 2 ani, timp în care întreaga echipă a trecut la propriu prin procesul distilării inteligente pe care brandul Tazovsky îl propune consumatorilor. 

„Ne-am simtit privilegiati să lucrăm în vremuri de criză pentru construirea unui brand de la zero. Aceste ocazii sunt extrem de rare în viata unui om de marketing sau de comunicare,” spune Loredana Caradimu, New Business & Strategy Director Ogilvy Group România. „Ceea ce mi se pare fascinant este că am trăit noi însine experienta pe care brandul o propune consumatorilor săi - distilarea inteligentă - si asta am facut timp de 2 ani de zile în tot procesul de creatie.”

„Resursele implicate au fost considerabile, iar colaborarea a depasit de multe ori granitele client – agentie. Echipa extinsă care a lucrat constant la dezvoltarea brandului cuprinde o echipă de marketing si vânzări PPD România, un număr semnificativ de oameni de comunicare în Ogilvy si echipe specializate ale partenerilor de consumer research si retail audit”, a adăugat Alina Praja.
Lansarea Tazovsky Vodka reprezintă un moment de referintă în evolutia companiei PPD România, însă crearea unui nou brand printr-un proces de o asemenea anvergură si în contextul ultimilor ani este un moment important pentru întreaga industrie de comunicare.

Parte a companiei Photos Photiades Distributors, lider pe piata distribuitorilor de băuturi din Cipru, PPD România este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse de alcool de pe piata locală si partenerul pe termen lung al renumitului producător de băuturi spirtoase, Diageo, lider mondial pe segmentul de băuturi premium. Alături de Diageo si de alti parteneri strategici la nivel local, compania detine un portofoliu de branduri renumite în întreaga lume, precum Johnnie Walker (Scotch Whisky-ul nr. 1 în lume), J&B Rare (Scotch Whisky-ul nr. 1 în România), Smirnoff (băutura spirtoasă nr. 1 în lume), Baileys, Camus Cognac, sampania Lanson, iar de curând propriul brand de vodcă, Tazovsky Vodka.

Ogilvy Group România face parte din reteaua internatională Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial, si oferă servicii de comunicare integrată  360o - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vânzări, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumpărare de media - prin agentiile sale specializate. Portofoliul de clienti cuprinde branduri globale si locale, precum: BAT, Kraft, COSMOTE/Germanos, Ford, LG Electronics, Millennium Bank, PPD Romania, Pfizer, Tarom, alaturi de multe alte branduri cu renume.

Ogilvy Group România îmbină experienta de comunicare pe piata românească cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecărei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//