Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de antreprenorul local Daniel Guzu, ~ estimează că în ultimii trei ani preţul materialelor de construcţii pentru finisaje ~ s-a majorat cu 20. Costurile acestea nu s-au reflectat ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Duraziv: promotiile si ieftinirea manoperei mentin intacte costurile finisarii unui imobil

Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de antreprenorul local Daniel Guzu, estimează că în ultimii trei ani preţul materialelor de construcţii pentru finisaje s-a majorat cu 20%. Costurile acestea nu s-au reflectat în buzunarele consumatorilor finali deoarece atât producătorii din piaţă cât şi distribuitorii au desfăşurat campanii promoţionale intense în acest interval, iar preţul manoperei a scăzut considerabil.
Bugetul mediu necesar pentru aciziţia şi aplicarea de finisaje în cadrul unui apartament de 60 de metri pătraţi variază între 2.800 şi 3.000 de lei, valoare identică celei din 2009. În aceste valori sunt incluse îndreptarea pereţilor şi tavanelor cu glet de finisaj, aplicarea unei vopsele lavabile şi a amorsei aferente, precum şi montarea de gresie şi faianţă.
„Costurile produselor pentru finisaje au crescut în ultimii trei ani în medie cu 5-7% pe an. Asta înseamnă că a existat o creştere totală de 20% în ultimii ani. Factorii care au dus la creşterea preţurilor sunt scumpirea materiile prime, a utililtăţilor şi combustibililor, precum şi evoluţia cursului valutar”, declară Daniel Guzu, director general Duraziv. „Paradoxal este faptul că preţurile la produse au crescut, dar costurile de finisare a unei locuinţe au rămas cam la acelaşi nivel din 2009”, precizează Daniel Guzu.
În primul rând în acest interval a existat o cerere mai scăzută pentru produse de finisaj. Producătorii şi distribuitorii din această piaţă au apelat intens la promoţii ca mecanism de atragere a clienţilor. Aşadar, creşterea preţurilor a fost de multe ori compensată de promoţii. Nu în ultimul rând costurile actuale de finisare sunt determinate şi de scăderea preţului manoperei la meseriaşi.
Ultimii trei ani au avut un efect pozitiv în ceea ce priveşte alegerea finisajelor, accentul acordat calităţii produselor fiind unul superior.
„De la an la an se observă o evoluţie pozitivă în ceea ce priveşte opţiunile cumpărătorilor, fie că aceştia sunt consumatori finali sau firme de construcţii”, declară Daniel Guzu. Evoluţia pozitivă constă practic în achiziţionarea şi mai ales informarea legată de produsele de calitate superioară precum şi produsele speciale cum ar fi materialele pentru hidroizolaţii, adezivii superiori sau mortarele speciale. „Acum se solicită informaţii tehnice şi demonstraţii şi se fac comparaţii. Dacă în anii de boom imobiliar, se opta doar pentru un produs, acum se solicită din ce în ce mai mult sisteme complete şi soluţii”, adaugă managerul Duraziv.
Duraziv este o companie activă pe piaţa de materiale de construcţii încă din anul 2003, când a fost înfiinţată sub denumirea iniţială de Bau Profil de către antreprenorii Daniel şi Irina Guzu. Compania produce materiale de construcţii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisări interioare şi exterioare, sisteme complete de termoizolare şi hidroizolare. Divizia producătoare de adezivi s-a lansat în urma unei investiţii de peste 8,5 mil. euro într-o fabrică modernă, cu o capacitate de producţie de 200.000 de tone pe an, situată în Popeşti Leordeni. Fabrica este dotată şi cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. În 2011 compania a raportat o cifră de afaceri de 18 milioane de euro, în creştere cu 34% comparativ cu anul precedent.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info