• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Grey, desemnata al patrulea an consecutiv Agentia Anului la Euro Effies

Grey, desemnata al patrulea an consecutiv Agentia Anului la Euro Effies

Grey EMEA a fost desemnata Agentia Anului in cadrul Festivalului EACA Euro Effie pentru al patrulea an consecutiv. Premiul a fost inmanat in cadrul ceremoniei care a avut loc in Bruxelles pe 16 septembrie 2008, dupa ce Grey a castigat patru trofee in trei categorii: FMCG, farmaceutice & healthcare si automobile.

 

Euro Effie este un festival anual ce analizeaza succesul in comunicare la nivel european si premiaza campanii care au rulat si s-au dovedit eficiente in mai multe tari europene. Competitia se afla sub patronajul EACA – Association of Communication Agencies si este considerata ca fiind la cel mai inalt nivel in domeniul comunicarii.

 

Din 2005, Grey EMEA a castigat 26 de premii Euro Effie. Grey si clientii sai au fost premiati pentru diverse categorii incluzand FMCG, brand activation, brand revitatlization, automobile, retail, healthcare si premii speciale pentru eficacitate pe termen lung si campanii de responsabilizare sociala.

 

"Grey EMEA a demonstrat inca o data abilitatea unica de a oferi rezultate eficiente pentru clientii sai. Sa castigi premiul pentru Reteaua Anului de patru ori la rand este o realizare remarcabila", a declarat Dominic Lyle, Director General EACA

 

Campaniile castigatoare la editia 2008 a festivalului Euro Effie sunt: Gold-Grey Copenhaga pentru campania Coca Cola Zero "As it should be", Silver- Grey Londra pentru campania P&G Lenor "Disappear: The Sustainability Initiative", Bronz- Atletico International pentru campania Seat Altea XL "Toys" si Bronze- Grey Londra pentru campania GSK Corega "Celebrity Testimonials".

 

"In mediul dur al afacerilor de astazi, cresterea de brand printr-o comunicare eficienta este mai importanta ca oricand. Succesele noastre an dupa an sunt o marturie majora a unei munci intr-o echipa de suces intre agentiile si clientii nostri", a declarat Carolyn Carter, President and Ceo Grey Group Europe, Middle East&Africa.

 

Roxana Pecete, Redactor www.BrandInfo.ro






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//