• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

UniCredit Tiriac Bank a introdus un sistem de notificare prin SMS a tranzactiilor pe card

UniCredit Tiriac Bank a introdus un sistem de notificare prin SMS a tranzactiilor pe card

UniCredit Tiriac Bank a introdus un sistem de notificare prin SMS a tranzactiilor efectuate pe cardurile emise de banca, pentru a le oferi clientilor un nivel sporit de control al tranzactiilor efectuate prin cardurile proprii.

Alertele se genereaza automat pentru toate tipurile de carduri, sub forma de SMS gratuit, pentru tranzactiile catalogate cu nivel ridicat de risc, care este calculat in functie de mai multi parametri: tara unde este efectuata tranzactia, tipul de tranzactie (ATM, POS, cu derogare de PIN, pe internet etc) si suma tranzactiei. Acesti parametri vor fi actualizati periodic de catre banca.

Pentru a beneficia de acest serviciu gratuit, clientii bancii trebuie sa se asigure ca numarul de telefon mobil exista in sistemul bancii, informatie pe care acestia o pot verifica personal printr-un apel la numarul de Call Center 021 200 20 20.

"Sistemul de notificare prin SMS face parte dintr-o serie de masuri in scopul protejarii clientilor nostri de fenomenul fraudelor prin card, care dealtfel a fost mentinut si pana in prezent la un nivel foarte aproape de zero", a declarat Cristian Bejan, Head of Cards in UniCredit Tiriac Bank. "In situatia in care clientul nu recunoaste tranzactia pentru care a primit alerta, poate bloca rapid cardul apeland la numarul de telefon al Call Center-ului bancii, specificat in mesajul SMS".

Pentru persoane fizice, banca emite sub logo MasterCard patru tipuri de card de debit (Maestro, MasterCard Mass, Maestro Cobranded METRO si Gold) si doua tipuri de card de credit (MasterCard Standard si MasterCard Gold), si respectiv sub logo Visa trei tipuri de card de debit (Visa Electron, Visa Classic, Visa Gold).

Oferta pentru clientii persoane juridice cuprinde trei carduri de debit sub logo Visa (Business Electron, Silver, Gold Business), iar sub logo MasterCard doua tipuri de card de debit (Gold Business si Business Co-branded Metro) si un tip de card de credit, MasterCard Business.

In acest moment, peste 340.000 de carduri emise de UniCredit Tiriac Bank se afla in circulatie, prin care se efectueaza lunar circa 700.000 tranzactii cu o valoare medie de aproximativ 270 milioane RON.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//