• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Trapiche - premiat drept cel mai bun producator de vin din lume

Trapiche - premiat drept cel mai bun producator de vin din lume

Trapiche, marele producator de vinuri argentiniene prezent in Romania prin intermediul Halewood International Premium Imports, a primit premiul „World`s Best Producer of the Year” acordat in cadrul prestigioasei competitii Selections mondiales des Vins, organizata anual in Canada.

Distinctia se acorda producatorului cu cea mai mare medie a punctajelor obtinute pentru toate vinurile prezentate.

Concursul este unul dintre cele mai puternice in America de Nord si se desfasoara sub patronatul Organizatiei Vitei si a Vinului (OIV), Uniunii Internationale a Producatorilor de Vin (UIEO) si Federatiei Mondiale a Competitiilor Internationale Majore pentru vinuri si spirtoase (VinoFed).

 La cea de-a 19-a editie, organizata anul acesta intre 30 mai si 4 iunie, au participat 1806 vinuri provenite de la 581 producatori din 35 de tari. Au fost acordate 545 medalii: 10 Mari Medalii de Aur, 403 Medalii de Aur si 132 Medalii de Argint.

Trapiche a primit 2 din cele 3 Mari Medalii de Aur care au mers catre Argentina si 6 dintre cele 17 Medalii de Aur.

Printre vinurile premiate pot fi enumerate: Trapiche Malbec Single Vineyard Selection 2009 Domingo Sarmiento – Marea Medalie de Aur, Trapiche Malbec Single Vineyard Selection 2009 Jorge Mirales – Medalia de Aur, Broquel Malbec 2010 – Medalia de Aur.

In portofoliul companiei Halewood International Premium Imports, reprezentantul producatorului argentinian in Romania, se regasesc vinurile Trapiche Malbec Single Vineyard Selection, Broquel, Oak Cask si Astica.

Acestea pot fi achizitionate in toata reteaua de retail si magazine specializate, dar si online, accesand www.winery-outlet.com si din magazinele Halewood - The Winery Outlet (Bucuresti, Ploiesti, DN1 Breza-Nistoresti, Sinaia, Azuga, Brasov, Sibiu, Targoviste si  Urlati).

Din Grupul Halewood Romania fac parte Halewood Romania, Cramele Halewood, Domeniile Halewood si Halewood International Premium Imports. Halewood are in proprietate crame si plantatii de vita de vie in regiunea Dealu Mare, Podisul Transilvaniei si Murfatlar. La acestea se adauga Pivnitele Rhein Azuga fondate in 1892, unde se continua traditia producerii vinurilor spumante dupa metoda traditionala, de fermentare a vinului in sticla.

In Ploiesti, unde este sediul Cramelor Halewood, se afla vaste pivnite subterane, depozitul de produse finite (cu o capacitate de peste 1 milion de sticle), precum si liniile de imbuteliere. Grupul Halewood detine peste 350 hectare de vie plantate in perioada 2002-2009, cu o investitie de peste 7 milioane Euro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//