• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

PayU - campanie de incurajare a platilor online cu carduri Visa

PayU - campanie de incurajare a platilor online cu carduri Visa

PayU desfasoara in perioada 1 – 31 august 2012 campania “Dezgheata premiile”, prin care ofera posesorilor de carduri Visa care platesc online pe site-urile partenere oportunitatea de a castiga premii in valoare de peste 25.000 euro.

Cumparatorii care aleg sa plateasca online cu un card Visa in perioada campaniei, in magazinele partenere, vor fi inscrisi automat in cursa pentru unul dintre premiile puse in joc: 5 notebook-uri, 5 iPad-uri, 5 camere foto subacvatice sau marele premiu, un Fiat 500. Astfel, Visa Europe si PayU isi propun sa promoveze catre posesorii de carduri beneficiile platii online: siguranta, rapiditate, simplitate si confort.

“Prin aceasta campanie dorim sa ne sustinem partenerii, magazinele online si sa aratam cumparatorilor cat de simplu si confortabil este sa cumperi online. Exista in continuare o retinere in ceea ce priveste plata online, datorata in cea mai mare parte obisnuintei de a utiliza cash-ul. Astfel de campanii  atrag clienti  care fac acel prim pas in plata online si descopera beneficiile  acestei metode de plata, pe de o parte si calitatea serviciilor oferite de magazinele online partenere, pe de alta parte”, explica Andreia Stavarache, Sales & Marketing Manager PayU Romania.

Conform statisticilor PayU, campaniile de promovare a platilor online dedicate cumparatorilor pot genera cresteri de volume pentru magazinele online partenere de pana la 100% si, mai ales, pot aduce clienti noi ce vor reveni ulterior pentru alte cumparaturi. In ultimii 4 ani, numarul clientilor unici care au folosit sistemul PayU pentru a efectua plati online a crescut, in medie, cu 56% de la an la an.

„Platile pe internet se dezvolta tot mai mult, pe masura ce consumatorii si retailerii inteleg pe deplin avantajele acestei metode de plata, cum ar fi flexibilitatea, siguranta si eficienta. Astfel, ne propunem sa lucram indeaproape cu comerciantii pentru a oferi detinatorilor de carduri Visa preturi mai avantajoase si premii la plata cu cardul pe internet. Totodata, vom continua sa promovam siguranta sporita a platilor online prin inrolarea cardurilor de catre detinatori in platforma Verified by Visa”, declara Catalin Cretu, General Manager Romania, Visa Europe.

Premiile campaniei “Dezgheata premiile” vor fi acordate prin tragere la sorti posesorilor de card care in perioada 1 – 31 august vor efectua plati online cu un card Visa in magazinele online Cosmote, Paravion Tour, PC Garage, FunDeal, MyTicket, Autovit, StarShinerS, Activare.ro si Asigura.ro. 

Regulamentul promotiei este disponibil pe site-ul www.payu.ro.

PayU este furnizor de solutii eCommerce integrate, detinut de Naspers Ltd, un grup multinational, cu operatiuni in 131 de tari in domenii ca media, Internet sau eCommerce.

PayU desfasoara operatiuni de integrare plati online pentru peste 18.000 de companii in Europa, Asia si Africa, oferind plati online simple si sigure catre aproximativ 300 milioane de utilizatori de Internet.

In Romania, PayU este lider pe piata de plati online, cu peste 2 milioane de tranzactii procesate in 2011 in valoare de 138,8 milioane de euro si o cota de 88% din volumul total al Romcard. Din 2006 pana in prezent, compania a procesat 83% din volumul total al platilor online declarat de catre jucatorii din piata.

Ne adresam companiilor care detin sau doresc sa isi deschida o afacere online in Romania sau in tarile in care activeaza grupul PayU propunandu-le o solutie sigura si simpla de plati online, integrata cu servicii financiar-operationale.

In Europa sunt 450 milioane de carduri Visa de debit, credit si business. La sfarsitul anului incheiat in decembrie 2011, cardurile Visa au fost utilizate pentru plati si retrageri de numerar evaluate la 1.700 miliarde euro. 14% din cheltuielile din Europa au fost facute cu un card Visa si aproape 80% din aceste tranzactii au fost realizate pe carduri de debit.

Visa Europe este detinuta si condusa de peste 3.700 banci membre din Europa si a fost formata in iulie 2004. Visa Europe este independenta de corporatia globala Visa Inc., cu o licenta exclusiva, irevocabila si perpetua in Europa, in timp ce ambele companii opereaza pentru a asigura interoperabilitatea globala. Fiind un sistem de plati european dedicat, Visa Europe este capabila sa raspunda rapid la cerintele specifice pietei bancare europene si clientilor - detinatori de carduri si comercianti - si sa implineasca obiectivul Comisiei Europene de a crea o adevarata piata interna de plati.
Visa are cea mai mare acceptare la nivel global. In plus, Visa/Plus este una dintre cele mai mari retele de ATM-uri din lume, furnizand numerar in monedele nationale a peste 200 de tari. 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//