Mazda Motor Corporation a organizat astăzi la fabrica Hofu nr. 2 din ~ prefectura Yamaguchi, Japonia, o festivitate ocazionată de startul producţiei noii Mazda6. La ~ ceremonie au participat aproximativ 500 de persoane, inclusiv Takashi Yamanouchi, ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
A inceput productia noii Mazda6 la uzina Hofu

Mazda Motor Corporation a organizat astăzi la fabrica Hofu nr. 2 din prefectura Yamaguchi, Japonia, o festivitate ocazionată de startul producţiei noii Mazda6. La ceremonie au participat aproximativ 500 de persoane, inclusiv Takashi Yamanouchi, Preşedintele şi CEO Mazda, executivi, angajaţi şi un reprezentant al sindicatului lucrătorilor Mazda.
Primul vehicul care a ieşit de pe linia de asamblare a fost o Mazda6 Sport Combi construită cu specificaţii europene şi echipată cu un motor SKYACTIV-G 2l.
Takashi Yamanouchi a declarat: “Sunt profund impresionat de faptul că producţia celei de-a treia generaţii Mazda6, model reprezentativ pentru noua generaţie de vehicule, începe într-un an atât de important pentru noi. Este cea de-a 30-a aniversare de la startul operaţiunilor la uzina Hofu, în districtul Nishihoura şi cea de-a 10-a aniversare de la demararea producţiei primei generaţii Mazda6, în 2002. Prima Mazda6 a debutat ca o întruchipare a sloganului Mazda, Zoom-Zoom, iar succesul său a dus la creşterea semnificativă a imaginii brandului. Noua Mazda6 care începe să iasă de pe linia de producţie astăzi încorporează tehnologiile SKYACTIV şi linia de design KODO – sufletul mişcării, precum şi sistemul unic Mazda de frânare regenerativă i-ELOOP. Dezvoltarea acestui model a implicat esenţa cunoştinţelor noastre tehnice şi a atenţiei nemăsurate la detalii. Ne vom uni eforturile pentru a promova noua Mazda6, să facem acest model să câştige suportul clienţilor de pe tot globul şi să conducă brandul Mazda la un alt nivel.”
Reprezentantul angajaţilor de la fabrica Hofu, Masatsugu Ohgi, a declarat: “Integrând tot ce am învăţat despre calitate prin intermediul producţiei a nouă milioane de vehicule în peste 30 de ani la Hofu, suntem determinaţi să livrăm o nouă generaţie Mazda6 care va depăşi performanţele modelului actual din toate punctele de vedere şi care va stârni emoţie pentru clienţii din toată lumea.”
Noua Mazda6 este primul model care va fi echipat cu sistemul unic de frânare regenerativă Mazda, denumit i-ELOOP. Echipa de dezvoltare de la Mazda a încercat să includă în fiecare element esenţa brandului Mazda: bucuria manevrabilităţii crescute şi a răspunsului precis la intenţiile şoferului, oferind în acelaşi timp clasa, stilul, calitatea şi confortul pe care oamenii le aşteaptă de la o maşină de clasă medie.
Noua Mazda6 va fi prezentată în Europa şi Japonia înainte de finalul acestui an, urmând ca aceasta să fie introdusă şi pe alte pieţe, cum ar fi SUA, la începutul lui 2013. Mazda plănuieşte să producă aproximativ 120.000 de unităţi Mazda6/an la uzina Hofu.
Mazda va expune în premieră noua Mazda6 cu specificaţii pentru Rusia la Salonul Auto Internaţional de la Moscova 2012, care îşi va deschide porţile pe 29 august.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info