• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

UniCredit Tiriac Bank - profit net de 51 mil lei in trimestrul al doilea 2012, dublu fata de trimestrul I, 2012

UniCredit Tiriac Bank - profit net de 51 mil lei in trimestrul al doilea 2012, dublu fata de trimestrul I, 2012

UniCredit Ţiriac Bank a afişat un profit net de 75 milioane lei (17 milioane euro) în primul semestru din 2012, potrivit standardelor de raportare financiară internaţionale (IFRS), în scădere cu 19% faţă de primele şase luni din 2011.

În trimestrul al doilea din 2012, profitul net a fost de 51 milioane de lei, de peste două ori mai mare decât în primul trimestru al anului.

Veniturile totale ale băncii au fost de 591 milioane lei (134,6 milioane euro) în primul semestru, în coborâre cu 1,7% faţă de primele şase luni din 2011.

Nivelul veniturilor a rămas confortabil, în ciuda impactului negativ al scăderii marjelor (pe fondul reducerii dobânzilor indicative la lei şi valută), al costurilor mari cu depozitele, al volumelor mai mari de depozite atrase de la clientelă şi al costurilor de finanţare mai ridicate. În prima jumătate a anului, cheltuielile operaţionale au crescut cu 4% faţă de perioada similară din 2012, până la 312,7 milioane lei (71,2 milioane euro).

Provizioanele pentru credite au avut o evoluţie favorabilă, scăzând cu 5% în aceeaşi perioadă de timp. Rentabilitatea anualizată a capitalurilor proprii (ROE) a fost de aproape 6%, rămânând la un nivel solid în ciuda condiţiilor adverse din piaţă, în timp ce raportul între costuri şi venituri s-a plasat la 52,9%.

Activele băncii au atins 22,7 miliarde lei (5,1 miliarde euro) la finalul lui iunie 2012, în creştere cu 10,8% faţă de 30 iunie 2011 şi în uşoară coborâre (-0,7%) faţă de începutul lui 2012. La jumătatea acestui an, valoarea creditelor din bilanţ a fost de 17,1 miliarde lei (19,3 miliarde lei incluzând împrumuturile externalizate), crescând cu 18,4% faţă de 30 iunie 2011 şi cu 7,2% faţă de începutul lui 2012. Astfel, portofoliul de credite al UniCredit Ţiriac Bank a avansat de patru ori mai repede decât cel al întregului sistem bancar în primele şase luni din an, pe fondul majorării cu 28% a portofoliului de împrumuturi pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cu 16% a creditelor acordate companiilor de talie medie.

Depozitele clienţilor au ajuns la 11,7 miliarde lei (2,63 miliarde euro) la 30 iunie 2012, cu 29,8% peste nivelul înregistrat cu un an în urmă.

În ciuda situaţiei economice dificile, calitatea activelor a rămas stabilă, iar costul anualizat al riscului a coborât de la 1,95% cu un an în urmă la 1,62% în primul trimestru din 2012. Aceasta este dovada calităţii portofoliului UniCredit Ţiriac Bank şi a parteneriatului solid cu clienţii băncii.


"În contextul ultimelor şase luni, piaţa bancară a fost afectată de o volatilitate ridicată, alimentată de turbulenţele interne şi de incertitudinile privind perspectivele economice globale. Cu toate acestea, performanţele băncii au fost susţinute de modelul de business bazat pe creşteri echilibrate şi de trecerea graduală către lei în structura portofoliului nostru, precum şi prin atragerea activă de depozite, asociată cu o bună retenţie a celor deja existente în portofoliu, rămânând competitivi în acest timp din punctul de vedere al randamentelor oferite. Ne-am îmbunătăţit poziţia de piaţă atât pe zona de creditare, cât şi de atragere de resurse, în ciuda diminuării cererii. Am fost foarte atenţi la păstrarea eficienţei, reuşind astfel să avem o evoluţie stabilă, cu un nivel bun al lichidităţii şi cu o marjă sănătoasă de capital. În ciuda evoluţiei externe negative, Fitch Ratings a reconfirmat calificativul băncii, la nivelul BBB+”, a declarat Răsvan Radu, CEO al UniCredit Ţiriac Bank.

UniCredit Ţiriac Bank este parte a grupului UniCredit, banca europeană de top cu reţeaua cea mai extinsă din Europa Centrală şi de Est, numărând peste 3.900 sucursale. În România, UniCredit Ţiriac Bank este una dintre principalele instituţii financiare, oferind servicii şi produse de înaltă calitate pentru toate categoriile de clienţi. Banca îşi propune să menţină permanent clientul în centrul activităţilor sale, să fie un partener cu care se lucrează uşor şi să fie o parte foarte activă a comunităţilor în care îşi desfăşoară activitatea.

Grupul UniCredit este prezent pe piaţa din România şi prin intermediul partenerilor: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit CA-IB Securities România, UniCredit CAIB România, UniCredit Insurance Broker, Pioneer Asset Management, UniCredit Consumer Financing (UCFin) şi UniCredit Business Integrated Solutions (UBIS).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//