• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Rio Bucovina, lider de piata in Bucuresti pe vanzarile de apa minerala naturala plata

Rio Bucovina, lider de piata in Bucuresti pe vanzarile de apa minerala naturala plata

Apa Bucovina este lider de piată cu o cotă volumică de 22,6% din vânzările de apă minerală naturală plată comercializată în Bucuresti, devansând competitorii directi Dorna si Borsec, conform datelor furnizate de compania Nielsen pentru perioada aprilie – mai 2012.

„Rezultatele înregistrate de companie continuă trendul ascendent din 2011, urmare a desfăsurării unei ample campanii de comunicare si repozitionare a mărcii sub sloganul Bucovina, echilibrul suprem pentru corp si minte!, concomitent cu dezvoltarea canalelor de distributie, astfel că pentru perioada aprilie – mai 2012, raportează o cotă de piată volumică de 9,1% din totalul productiei de apă îmbuteliată din România,, afirma Razvan Iancau, directorul general Rio Bucovina.

Potrivit datelor furnizate de Nielsen, vânzările de apă îmbuteliată au crescut în primele sase luni ale anului cu 3% în volum si cu 9% în valoare, fată de aceeasi perioadă a anului trecut, apa minerală naturală plată fiind singurul segment al pietei de apă îmbuteliată care prezintă un trend crescător, ajungând ca si importantă la 52% din volumul total de apă comercializată.

În acest context, Rio Bucovina si-a consolidat pozitia a treia în piată, după  producătorii Romaqua si Coca-Cola, ritmul său de crestere devansând ritmul de crestere al categoriei, atat în volum cât si în valoare.

La nivelul capitalei, consumul de apă minerală naturală plată înregistrează o cotă volumică de 66,3% din totalul vânzărilor de apă îmbuteliată. Raportat la consumul de apă minerală naturală plată pe întreaga tară, Bucurestiul detine prima pozitie cu o cotă de piată volumică de 23,9%.

Apa minerală naturală Bucovina îsi are originea în zăcăminte subterane din Vatra Dornei, situate în zone de tip rezervatie naturală, izolate de orice activitate umană, de unde izvorăste în mod natural. Prin continutul său echilibrat de minerale si compozitia completă a elementelor, apa minerală naturală plată Bucovina asigură exact mineralizarea de care avem nevoie zilnic, fără a exista un exces pe care organismul să trebuiască să-l elimine (un reziduu sec (180 0C ) sau total minerale dizolvate de doar 78mg/l). pH-ul de 7.35, egal cu cel al sângelui uman, marchează o apă usor alcalină, optimă consumului permanent. Apa minerală naturală plată Bucovina este certificată de Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Alfred Rusescu (IOMC) pentru a fi folosită în alimentatia sugarilor si copiilor mici, având o concentratie de nitrati de 5,01 mg/l, de aproape 10 ori mai mică decat limita maximă admisă de legislatia în vigoare si contine un procent de fluor de 0,048 mg/l, de 20 de ori mai mic decât maximul admis, respectiv de 1,5 mg/l.

Compania Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost înfiintă în anul 2006, având ca obiect principal de activitate îmbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum si productia băuturilor răcoritoare.

Ulterior, Rio Bucovina îsi diversifică activitatea în zona distributiei, iar în prezent, comercializează numeroase bunuri alimentare si non-alimentare.

Mărcile proprii comercializate de Rio Bucovina sunt: Bucovina - apă minerală naturală plată si carbogazificată; La Vitta si Malibu - apă de masă; La Vitta, Malibu, Bon Ton - băuturi răcoritoare carbogazoase; Golden Horse - băutură energizantă, La Vitta - produse alimentare. 

Rio Bucovina este unicul distribuitor în România pentru mărcile Zara (paste fainoase) si Becker’s Bester (sucuri naturale de fructe).

Rio Bucovina a implementat si certificat un sistem de management integrat: calitate - mediu - siguranta alimentului, conform ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2009 si ISO 22000: 2005, în parteneriat cu organismul german de certificare TUV CERT, prin TUV HESSEN.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//