• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Spice up your life - campanie Brici Entertainment pentru La Tortilla

Spice up your life - campanie Brici Entertainment pentru La Tortilla

La Tortilla, lantul bucurestean de restaurante fast-food cu specific mexican, a lansat o campanie ATL/BTL prin intermediul agentiei de advertising Brici Entertainment.

Campania cuprinde spoturi virale, un mini-documentar, postere indoor si outdoor, fluturasi, premii promotionale si un mare premiu pentru două persoane care vor avea ocazia să viziteze Mexicul.

“Este vorba de o campanie dezvoltată în două directii, care utilizează atât canale digitale, cât si clasice”, spune Mark Walton, Chief Creative Officer la Brici Entertainment. “La Tortilla este unul dintre cele mai bune lanturi de restaurante din oras, avându-l la conducere pe cel mai neobosit client cu care am avut plăcerea să lucrăm până acum. Este o companie plină de energie, cu încredere deplină în abordarea noastră, ca agentie, iar acest lucru se vede în campaniile pe care le dezvoltăm pentru multiplele branduri pe care le detine.

Când i-am prezentat această campanie amuzantă, clientul a fost imediat de acord cu ea si chiar a format propria trupă de muzică mariachi, botezată Los Nuevos Mariachis. El s-a ocupat de organizarea repetitiilor, de achizitionarea costumelor si a instrumentelor; asadar, este creatia lui în totalitate. Los Nuevos Mariachis vor cânta live la restaurantele La Tortilla, vor apărea în reclame, în filme, pe postere indoor si outdoor, precum si într-un mini-documentar.”

Client: Fast Food Marketing Expert SRL

Agentie: Brici Entertainment.

Management: Alexandra Leahu.

Creative Director: Mark Walton.

Scenarii: Răzvan Mitache, Mark Walton.

Art Director: Silviu Mustătea.

Regizor: Mark Walton.

Cameraman: Silviu Mustătea.

Fotograf: Silviu Mustătea.

Producător: Raul Dumitru.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//