• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Naspers - 70% din actiunile eMAG

Naspers - 70% din actiunile eMAG

Grupul Naspers, unul dintre cei mai mari jucători globali din online investeste în eMAG, cea mai mare companie din România si Europa de Est pe piata de comert online. Astfel, Naspers va detine 70% din actiunile companiei eMAG, Iulian Stanciu 21,6% iar Radu Apostolescu va păstra 8,4% din actiuni.

Intrarea grupului Naspers în actionariat a fost determinată de pozitia eMAG în retail-ul regional, intentia grupului fiind capitalizarea know how-ul companiei locale pentru expansiunea grupului in regiune.

Iulian Stanciu va asigura managementul companiei în calitate de Director General eMAG, în vreme ce Radu Apostolescu va ocupa pozitia de Director de Dezvoltare.

eMAG se va extinde pe principalele piete din Estul Europei. Un prim pas va fi făcut anul acesta prin intrarea în Bulgaria, urmând ca în scurt timp să se demareze noi operatiuni pe alte piete mari din regiune.

Grupul Naspers este unul dintre cei mai mari jucători online din Asia, America de Sud, Africa, Rusia si Europa Centrală. Compania înregistrează o cifră de afaceri de 5,3 miliarde USD în ultimul an financiar  si este evaluată la Johannesburg Stock Exchange la 21,6 miliarde USD. În China si Rusia grupul Naspers detine cele mai accesate platformele online: Tencent (cu peste 800 de milioane de utilizatori înregistrati) si Mail.ru (care atrage peste 70% din traficul de internet din Rusia). La nivel local Naspers detine PayU România, platformele online autovit.ro, mercador.ro, compari.ro si este unul dintre actionarii Fashion Days.

Naspers este interesat de construirea unui parteneriat pe termen lung cu eMAG si actuala sa echipă de management. Cristina Berta, Head of M&A Naspers Europe, a declarat: “Suntem încântati să demarăm lucrul alături de echipa de la eMAG. Prin rezultatele si realizările pe care le-au avut până în prezent, eMAG s-a dovedit a fi un adevărat lider în inovatie si implementare de comert online. Suntem nerăbdători să lucrăm împreună în anii ce vor urma pentru dezvoltarea si extinderea operatiunilor pe piata de online din regiune”.

eMAG a înregistrat în 2011 o cifră de afaceri de 145 mil EUR, echipa companiei numărând în prezent peste 450 de membri. Retailer-ul detine un portofoliu de peste 60.000 produse, dezvoltate de 400 de branduri internationale.

„Pentru mine poate cea mai importantă componentă a tranzactiei este recunoasterea valorii companiei si a rezultatelor echipei pe care am construit-o în toti acesti ani. Am demonstrat că în România antreprenoriatul functionează, că poti dezvolta o afacere solidă, suficient de puternică pentru a determina un gigant global în domeniul IT să te transforme în vârful de lance pentru dezvoltarea grupului în regiune. Este de fapt un pas important pentru industria locală si un semnal că jucătorii români pot fi atrăgători pentru marii investitori internationali”, declară Iulian Stanciu, Director General eMAG.

„Acum 11 ani plecam la drum pe o piată inexistentă si adaptam un model de comert ce părea rupt din filme pentru România. Fără planuri clare si fără să stim unde vom ajunge. După toti acesti ani, unul dintre gigantii online mondiali vine în Romania si vrea să continue si să replice în regiune toate planurile noastre. Mai are cineva îndoieli că visul american se poate trăi la noi acasă?” a declarat Radu Apostolescu, co-fondator eMAG si Director de Dezvoltare. 

Tranzactia va deveni efectivă după primirea acordului de la Consiliul Concurentei.

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotică, eMAG se numără printre creatorii pietei de comert online din România. Adaptarea permanentă a serviciilor la realitătile pietei si orientarea către client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei, ajungând în prezent cel mai mare retailer national de produse IT. eMAG are un portofoliu în care se regăsesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice. Oferta eMAG se extinde permanent cu noi categorii atât în portofoliul propriu, cât si în eMAG Marketplace, prima platformă online din România care grupează mai multi retaileri. Compania operează magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

Naspers Ltd (JSE: NPN) este un grup media lider pe pietele emergente, cu operatiuni în 133 de tări si venituri anuale ce depăsesc 5,3 miliarde $. Naspers este listat la  Johannesburg Securities Exchange (JSE) si listat cu certificate American Deposit Receipt (ADR) pe London Stock Exchange. Principalele operatiuni ale grupului se desfăsoară în domeniul internetului (cu focus pe comert online si platforme de social media), televiziune cu plată si furnizarea de tehnologii conexe, precum si print media. Naspers este recunoscut pentru numeroasele investitii în companii lider în mediul online, cu operatiuni pe pietele emergente, precum Tencent - cel mai mare provider de internet si servicii mobile cu valoare adăugată  din China, Mail.ru - cea mai mare companie de internet din Rusia si MIH Allegro, o companie cu un portofoliu diversificat de ecommerce si operatiuni în peste 15 tări din Europa Centrală si de Est.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//