• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Start Me Up - o altfel de scoala de antreprenoriat

Start Me Up - o altfel de scoala de antreprenoriat

25 de participanti foarte bine pregatiti selectati din peste 200 de aplicatii... un trainer international... 8 antreprenori si investitori consacrati din România... 5 noi idei de afaceri... 45 de parteneri care au asigurat mediatizarea proiectului. Astfel arata în cifre Start Me Up, scoala de antreprenoriat marca Akcees care a avut loc în perioada 22 – 28 iulie în Predeal.

Pe parcursul evenimentului, participantii au învatat care sunt pasii pe care trebuie sa îi parcurga pentru a-si materializa propriile idei, au realizat planuri de afaceri si au încheiat prin a-si valida conceptul de business prin prezentarea acestuia în fata unui juriu de specialitate.

Fiecare zi a scolii de antreprenoriat Start Me Up a fost dedicata unui anumit aspect al planului de afaceri. Astfel, participantii au început printr-un proces de generare si selectie de idei, au continuat cu realizarea planului de marketing si respectiv a planului financiar, si au pregatit apoi planul de afaceri si prezentarea propriului proiect.

La final, echipele participante în concurs au prezentat ideile lor de afaceri si au primit feedback de la membrii juriului: Peter Barta (Director Executiv Fundatia Post-Privatizare, antreprenor si investitor), Dragos Anastasiu (Presedinte Eurolines si TUI Travel Center, investitor), Bogdan Grosu (Fondator Grosu & Asociatii), Bogdan Iordache (antreprenor serial, Fondator How to Web, Conectoo si Stagiipebune.ro) si George Lemnaru (antreprenor serial, Fondator Naturaplant.ro si eRepublika).

Echipa formata din Ana Stamatescu, Sabina Stoicescu, Diana Lungu si Emanuel Duica a dezvoltat Boomerang, companie de consiliere si orientare profesionala pentru elevii de liceu. Aceasta a fost desemnata ca fiind echipa câstigatoare a scolii de antreprenoriat Start Me Up si a primit o investitie initiala de 2000 de euro pentru implementarea proiectului, alaturi de înfiintarea gratuita a afacerii. Un premiu special pentru profesionalism a fost acordat si cofetariei Bartello, iar Bogdan Cange si Vlad Tudose, participanti Start Me Up, au primit distinctii speciale pentru curaj si respectiv perseverenta.

„Succesul acestui proiect ne arata faptul ca raspundem unei nevoi existente, iar feedback-ul primit ne onoreaza si ne motiveaza sa mergem mai departe. Ne bucuram ca Start Me Up a reusit sa formeze o noua generatie de antreprenori pentru România si vom continua ca prin proiectele noastre sa ajutam tinerii cu potential sa porneasca la drum pe cont propriu” a declarat la final serban Mogos, Presedinte si Co-Fondator Akcees.

Scoala de antreperenoriat Start Me Up a fost organizata cu sprijinul BRD Groupe Societe Generale, SAP România, Rompetrol, Microsoft, Fundatia Post-Privatizare si School 4 Startups România, si al partenerilor logistici Pensiunea White Horse si Red Bull.

Mediatizarea proiectului a fost asigurata de The Money Channel, Forbes România, Business Woman, Money Express, The Investor, Wall Street, E-finance, Cariere Online, IQAds, Business Cover, BusinessLive.ro, Startups.ro, Revista Evenimentelor, România Pozitiva, Edu-Tim, Studentie.ro, Evenimente Studentesti, Lume Buna, Hipo, Business-Edu.ro, stiri ONG, Studentul.Info, Online Student, Zile si Nopti, Studentie.ro, Academic Link, Bancherul.ro, Best Resource, SMARTfinancial.ro, Smart Branding, Markmedia, studentii.net.

Alti parteneri: Liga Studentilor Români din Strainatate (LSRS), Edmundo, Fundatia LEADERS, Clubul Liderii Mileniului Trei, Business Club, Young Professionals Club, AIESEC România, Advice, Voluntari pentru Idei si Proiecte (VIP), Business Organization for Students (BOS), ASCIG, Asociatia Studentilor din Universitatea Bucuresti (ASUB), Asociatia Europeana a Studentilor la Drept (ELSA) , Senatul Studentesc ASE Bucuresti, Inspire Business, VWI ESTIEM.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//