• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

FlorideLux.ro isi lanseaza francize in orase cu minim 50.000 de locuitori

FlorideLux.ro isi lanseaza francize in orase cu minim 50.000 de locuitori

Grupul FlorideLux.ro, care operează magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro  dar si florăriile offline FlorideLux, a anuntat lansarea francizei cu acelasi nume, care se adresează persoanelor fizice / juridice cu experientă în domeniu sau în marketing si vânzări. Compania estimează că, în următorii trei ani, 15 – 20% din venituri vor fi realizate prin francizare.

În prezent, grupul Floridelux.ro se află în discutii cu posibili francizati în Bacău, Bistrita, Timisoara si Mioveni, urmând ca prima franciză să fie lansată în septembrie 2012, într-un oras cu minim 50.000 de locuitori.

“Pe lângă notorietatea dobândită în timp am constatat că tot mai multi doresc o parte din ceea ce înseamnă FlorideLux.ro. Însă, am observat că florăriile locale cu care am lucrat nu detin know-how-ul necesar pentru a oferi produsele noastre în zonele respective.  Astfel, am ajuns la concluzia că este mult mai usor să dezvoltăm parteneriate puternice, bazate pe un management foarte bun al resurselor, prin care un francizat poate acoperi cu usurintă un oras de până la 300.000 de locuitori”, a explicat Marius Dosinescu, CEO în cadrul FlorideLux.ro.

Potrivit acestuia, se urmăreste deschiderea unei singure francize pe oras, întrucât mai multe francize în acelasi loc ar duce la diluarea mesajului, a calitătii si ar deveni doar o afacere de cartier.

De asemenea, vorbind despre cerintele care trebuie respectate de către un francizat FlorideLux.ro, Dosinescu arată că, fără experientă în domeniul floral, în marketing sau vânzări, acesta se poate afunda rapid pe această piată, extrem de competitivă. La ora actuală, numai în Capitală există cel putin 800 de florării stradale si clasice.

În ceea ce priveste nivelul investitiilor prognozate într-o franciză Floridelux.ro, acesta este de 50.000 – 55.000 euro, fără a include marketing fee-ul de 3% pe care francizatul va trebuie să îl plătească în fiecare an si redeventa anuală de 6% din cifra de afaceri. Pe termen scurt si mediu, o franciză Floridelux.ro poate genera afaceri de aproximativ 150.000 euro pe an, cu mentiunea că, în orasele mari, se poate ajunge si la 300.000 euro.

“În functie de investitia initială, perioada de recuperare a acesteia este de 8 – 18 luni, însă amortizarea ei depinde foarte mult de strategia pe care o realizăm împreună cu francizatul si de interesul acestuia pentru promovarea si cresterea business-ului”, a declarat CEO-ul FlorideLux.ro.

Referitor la veniturile grupului, reprezentantul Floridelux.ro estimează că veniturile din francizare vor reprezenta 15 – 20% din afacerea totală a companiei, în următorii trei ani. 

Compania nu impune achizitionarea materiei prime de la aceasta, astfel încât procentul este variabil. Începând cu cel de-al treilea an de activitate, Floridelux.ro plănuieste centralizarea aprovizionării, în asa fel încât oferta să fie mai bună decât a furnizorilor zonali si să aducă o crestere de cel putin 40% la nivelul afacerilor.

Grupul Floridelux.ro si-a propus să deschidă 47 de francize în următorii trei ani. Până la finalul lui 2012, compania mizează pe lansarea a trei francize, dintre care una în Bucuresti.

FlorideLux.ro este un grup de e-commerce, activ pe piata din România din anul 2003. Acesta este format din: www.floridelux.ro - florărie online; www.cosuridelux.ro – cosuri cadou; www.brazidecraciun.ro - magazin online complet dedicat Crăciunului; www.coroane.ro - coroane si aranjamente funerare; www.gradinidelux.ro - produse si servicii dedicate grădinăritului.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//