• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Campania Pepsi-Cola. Si Ieri. Si Azi - reluata si in vara 2012

Campania Pepsi-Cola. Si Ieri. Si Azi - reluata si in vara 2012

Pepsi continuă comunicarea platformei “Pepsi-Cola. Si Ieri. Si Azi”. La fel ca anul trecut, campania vorbeste despre bucuriile tinerilor de ieri si de azi, însă de această dată vizualurile Pepsi-Cola pun mai mult accent pe tinerii din prezent, stabilind o conversatie între generatii. Personajele din fiecare poveste comunică între ele, împărtăsind acelasi gust pentru ”combinatiile pe ne-ve”, ”făcut nebunii pe două roti” sau ”sorbitul din priviri”. Dezvoltată împreună cu Graffiti BBDO, campania se va desfăsura pe toată perioada verii, principalul mediu de comunicare continuând să fie sticla de Pepsi-Cola. Sticlele în editie limitată vor fi disponibile în restaurante si la terase, în special pe litoral, cantitatea de sticle fiind triplată fată de anul trecut.

“În campania din 2012, am adus mai mult din “azi” în vizualurile noastre, i-am implicat mai mult pe tinerii din prezent. Dacă în 2011 le-am prezentat bucuria de a trăi în vremurile de atunci, anul acesta ne-am dorit să începem o conversatie între trecut si prezent. Elementul comun al celor două generatii este sticla de Pepsi-Cola, primul gust de cola din România. De aceea, am păstrat aceeasi sticlă si acelasi mesaj. “Pepsi-Cola. si ieri. si azi” va fi o campanie recurentă, ciclică, pentru că face parte din agenda construirii acestui românism al brandului. Este o campanie care va fi reiterată cât timp românii vor rezona la ea”, a declarat Călin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo România.

”Pepsi-Cola. si ieri. si azi” va fi promovată out of home în principalele orase din tară, inclusiv pe mijloacele de transport în comun. De asemenea, campania beneficiază de suport TV si social media, printr-o aplicatie disponibilă pe pagina Facebook Pepsi România.

“Pepsi-Cola. si Ieri. si Azi.” este un proiect de suflet pentru Graffiti BBDO si în acelasi timp o provocare continuă, pentru că la fiecare editie trebuie să dăm un suflu nou mesajului, să îl ducem mai departe, rămânând relevanti. În editia 2012 a campaniei Pepsi Cola am urmărit să stabilim o conversatie peste timp între tinerii de atunci si tinerii de acum, pe un subiect comun ambelor generatii. si pentru că autenticitatea cântăreste mult într-o asemenea campanie, perioada de pregătire a presupus multă cercetare în albume de familie, dar si arhive institutionalizate. Executiile campaniei combină imaginile autentice din trecut cu situatii la fel de autentice din prezent, armonizându-le în aceeasi poveste, cu acelasi gust Pepsi Cola”, a declarat Lavinia Florea, Account Director, Graffiti BBDO.

Spotul TV de anul acesta este gândit ca o scurtă călătorie în timp a brandului Pepsi-Cola, o paralelă trecut-prezent autentic românească. Este un spot de atmosferă, care expune diferite situatii de viată, personaje si stări rămase neschimbate de-a lungul mai multor generatii, pe melodia Mariei Radu - “Dorul” - un remix creat după originalul cu acelasi nume al lui Aurelian Andreescu.

Aplicatia de Facebook, dezvoltată de Xplain, permite fanilor să-si creeze propriul poster Pepsi-Cola, intregrând pozele personale în vizualurile folosite în campania “si ieri. si azi”.

”Prin crearea aplicatiei de Facebook integrată în campania Pepsi Cola "si Ieri. si Azi", scopul principal a fost cresterea de continut "branded", generat de către utilizatori în jurul acestei campanii. Pe aceasta cale am reusit să intensificăm Earned Media pentru Pepsi, oferind utilizatorilor o cale creativă si emotională de a-si crea propriile coperte de Facebook combinând trecutul, prezentul, mesajul lor si Pepsi!”, spune Stefanos Karagos, Social Media Strategist Xplain.

PepsiCo este lider global în domeniul băuturilor si produselor alimentare, cu venituri nete de peste 65 de miliarde de dolari si un portofoliu ce include 22 de branduri cu vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari. Principalele noastre linii de business - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay si Pepsi-Cola –  produc sute de băuturi si produse alimentare devenite branduri de referintă la nivel mondial.

Echipa PepsiCo este unită în angajamentul său unic pentru dezvoltare sustenabilă, prin investitia într-un viitor mai sănătos pentru oameni si pentru planeta care ne găzduieste, ceea ce credem că înseamnă si un viitor mai bun pentru compania noastră. Am numit acest angajament „Performantă cu Scop”: Aceasta este promisiunea PepsiCo de a furniza o gamă variată de produse alimentare si băuturi adecvate gusturilor locale, de a găsi metode inovative de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin economisirea energiei, reducerea consumului de apă si a volumului materialelor de ambalaj, de a asigura un mediu de lucru plăcut pentru partenerii nostri si de a respecta, sprijini si investi în comunitătile locale în care activăm.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//