• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Draftfcb a realizat prima campanie TV pentru LEM`S

Draftfcb a realizat prima campanie TV pentru LEM`S

Campania pentru brandul LEM’S, desfăsurată în perioada iulie – septembrie pe TV si online, a fost creată de agentia Draftfcb. “Am plecat de la întrebarea Ce vor românii?  Cu sigurantă vor o casă frumoasă. O casă cu care să se mândrească, care să-i facă să se simtă bine. Vor confort în casa lor, dar, mai presus de toate, vor să arate bine, să fie frumoasă. Lem’s este un brand românesc care întelege acest lucru. si indiferent care este definitia românilor despre frumusete, Lem’s are solutii potrivite pentru fiecare. Asa s-a născut această campanie pentru o marcă 100% românească”, declară Claudiu Dobrită, Creative Director la Draftfcb.

“Ne bucurăm că suntem agentia care comunică pentru LEM’S, cea mai mare retea de magazine de mobilă din România. Un brand românesc puternic si în continuă ascensiune avea nevoie de o astfel de campanie, iar abordarea noastră a venit în întâmpinarea nevoilor actuale ale clientului nostru“, a declarat Veronica Mircea, Managing Director Draftfcb. 

Ideea spoturilor TV pleacă de la o realitate a zilelor noastre: viata ne tine departe de casă. Pe unii mai mult, pe altii mai putin. Fie că suntem “soareci de birou” sau de bibliotecă sau, mai mult decât atât, piloti de linie, soferi de taxi, directori comerciali, patroni mereu pe drumuri, medici de gardă, toti ne întoarcem acasă la un moment dat. si atunci ne dorim să simtim că a meritat efortul, pentru că “LEM’S înfrumusetează casele românilor”.

“LEM’S are 104 magazine si este cea mai extinsă retea de magazine de mobilă, acoperind practic întreaga tară. Mobila LEM’S are 5 paliere de pret, este o mobilă modulară, care se potriveste mai multor tipuri de clienti si de case. Lemet a investit circa 300.000 euro pentru  campania “LEM’S înfrumusetează casele românilor”. Pe lângă investitia în publicitate, anul acesta compania intentionează să deschidă noi magazine Lem’s în mai multe orase din tară.  În Bucuresti avem, în prezent, trei magazine, dar plănuim să extindem reteaua si în capitală”, a declarat Adrian Rizea, Director Comercial Lemet.

Din partea LEM’S, campania a fost coordonată de Adrian Rizea, Director Comercial. Echipa Draftfcb care a realizat campania este formată din: Claudiu Dobrită – creative director, Emanuel Borcescu – senior art director, Simona Lazăr – senior copywriter, Bogdan Ionită – strategic planner, Roxana Chiriloi – account manager, Liliana Tiu – media manager, Veronica Mircea – managing director.

Lem's este numele magazinelor fabricii de mobilă LEMET. Fondată în 1991, fabrica Lemet este cunoscută datorită produselor sale si recunoscută pentru calitatea oamenilor si  performantele dotarii tehnice. Compania are implementat si mentinut sistemul de management al calitătii (ISO 9001), mediului (ISO 14001), sănătătii si securitătii în muncă (OHSAS 18001) în domeniile: proiectare, executie si vânzare. Vânzările retelei de magazine LEM'S au crescut cu 21% în primul semestru al anului 2012.


Draftfcb s-a nascut prin fuziunea dintre una din cele mai vechi agentii de publicitate din lume - Foote Cone & Belding (FCB) si DRAFT - una dintre cele mai puternice agentii de marketing. În 2006, Interpublic Group a hotărât ca la nivel international FCB si DRAFT să se unească si să se transforme în Draftfcb. Compania are peste 9500 de angajati în întreaga lume, reteaua cuprinzând 180 de birouri în 110 tări. În România, Foote Cone & Belding (FCB) are peste 15 ani de activitate.

Printre clientii Draftfcb in Romania: Beiersdorf (NIVEA, Eucerin), Fashion House Outlet Centre, JTI (Camel, Glamour, Sobranie), Kika, Kraft Foods (Oreo, Tuc), Lavazza, Philips, Recolamp, SCA Hygene (Zewa),  Pazo, Sushiko, Vodafone, Penny Market si Penny Market XXL (REWE), LEM’s.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//