• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

GolinHarris semneaza campania de comunicare Lipton

GolinHarris semneaza campania de comunicare Lipton

Campania de PR pentru Lipton, marca de ceai numărul 1 în lume, care detine pozitia de lider global pe piata ceaiurilor calde si Ice Tea, a fost gândită si structurată de GolinHarris în trei pasi care îmbină experientele din online cu cele offline. 

„Ceaiul veritabil este cea mai consumată băutură la nivel mondial alături de apă, însă nu se bucură de o popularitate la fel de mare si în rândul românilor. Iar acest lucru se datorează faptului că românii nu cunosc beneficiile ceaiului. Scopul principal al campaniei, pe care ni-l asumăm alături de partenerii nostri de comunicare, este să aducem o schimbare în educatia si obiceiurile românilor privind consumul de ceai”, a declarat Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton.

„Lipton continuă să le ofere consumatorilor experiente noi pe tărâmul ceaiului verde. Iar acesta este elementul central al campaniei din acest an, care este practic o continuare a eforturilor de educare si informare pe care le-am început în 2011”, a declarat Daniel Bărbulescu, Marketing Manager Foods & Ice Cream Unilever.

Campania a debutat în luna aprilie, cu o etapă de teasing în care cinci dintre cei mai cunoscuti bloggeri au fost provocati să împărtăsească experienta lor cu ceaiul verde. La finalul acesteia, în cadrul unui eveniment de presă, Prof. Dr. Gheorghe Mencinicopschi a dezvăluit rezultatele unui studiu la nivel national privind consumul de ceai verde în România. Cercetarea a scos în evidentă faptul că românii asociază în mod gresit „ceaiul” cu infuziile de plante, iar 83% nu cunosc compozitia ceaiului verde sau a ceaiului negru. 

„Misiunea noastră a fost de a crea un mesaj original si de impact care să provoace o discutie fundamentată despre beneficiile ceaiului verde.  Studiul a fost una dintre componentele esentiale ale campaniei pentru că am vrut să aflăm care este relatia românilor cu ceaiul verde, o băutură savurată din cele mai vechi timpuri, dar mai putin consumată în România”, spune Monica Botez - Head of Corporate Division GolinHarris Bucuresti.

Simona Tache, Cristina Bazavan, Andreea-Mihaela Retea, Adrian Hădean, Cabral si Andreea Ibacka sunt bloggerii pe care GolinHarris i-a invitat să se alăture campaniei de educare si să scrie despre experienta lor cu ceaiul verde. Sub conceptul TeaUnions, echipa GolinHarris a organizat o serie de întâlniri informale în care cei sase bloggeri au avut ocazia să îi cunoască si să discute într-un cadru informal, la un ceai, pe zece dintre cei mai fideli cititori ai lor. Etapa s-a încheiat cu un eveniment care le-a permis atât bloggerilor, cât si cititorilor lor să retrăiască experienta oracolului din scoala generală, la invitatia Lipton Ice tea.

Campania se va încheia în luna iunie si se află acum în ultima etapă în care GolinHarris comunică un produs inovator - Ice Tea Ceai Verde cu Lămâie de la Lipton, prima băutură răcoritoare lansată pe piata din România ce contine Stevia, un îndulcitor 100% natural.

Echipa implicată în dezvoltarea campaniei este formată din:

Dana Iordache, Regional Marketing Manager si Claudia Crisan, Jr Brand Manager din partea PepsiCo; Daniel Bărbulescu, Marketing Manager Foods & Ice Cream si Irina Urechean - Brand Building Executive Ice cream and Tea din partea Unilever; Manuela Zidaru, Creative Director;  Monica Botez,  Head of Corporate Division; Irina Roncea, Senior Manager;  Anca Marcu, Media Associate; Teodora Stoica, Media Associate si Roxana Dibă, Digital Associate din partea  GolinHarris Bucuresti.

Lipton este marca de ceai numărul 1 în lume, detinând pozitia de lider global pe piata ceaiurilor calde si Ice Tea. În spatele succesului mondial al mărcii Lipton - datorat calitătilor sale si experientei expertilor Lipton în cultivarea ceaiului si amestecul frunzelor de ceai - se află o istorie de peste 100 de ani.

Lipton este o marcă Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan international sub umbrela Pepsi Lipton International Ltd., un joint venture între PepsiCo si Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt îmbuteliate si distribuite în România de către Quadrant Amroq Beverages SA, membră a PepsiCo Beverages, sub licentă Pepsi Lipton International Ltd.

Înfiintată în 2006 sub numele Lowe PR, GolinHarris Bucuresti este afiliată din 2011 la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală si de Est al companiei americane care detine în total 38 de birouri în America, Asia Pacific, Europa si Orientul Mijlociu.

În acest an, GolinHarris Bucuresti a anuntat o schimbare majoră a modelului său de business, prin crearea unei structuri noi de agentie, bazată pe modele si instrumente proprii, inovatoare, care răspund mult mai eficient nevoilor tot mai specifice ale clientilor. Modelul g4 a fost creat la nivel global anul trecut si implementat deja în birourile din SUA, Marea Britanie, Suedia si acum în România. g4 se bazează pe aptitudini si performantă si este construit în jurul a 4 comunităti de specialisti: strategi, creatori, conectori si catalisti.

Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include companii de renume precum: CBRE, Century 21, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie Română, Electrolux, Ferrero, Franklin Templeton Investments, Gaya Health Services, Johnson&Johnson, Kludi, L’Oreal Romania, Mercedes-Benz România, Orange Romania, Praktiker, RBS – Royal Bank of Scotland, Readers Cafe, Schneider-Electric Romania, SofMedica, Transavia, Unilever (Algida, Knorr), UNICEF, URBB – United Romanian Brewieres Bereprod, VEKA România.

GolinHarris Bucuresti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Mobile Works si Medic One si este multiplu premiată si finalistă la festivaluri locale si internationale precum Romanian PR Award, European Excellence Awards, Sabre Awards si IPRA Awards.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//