• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Grad ridicat de satisfactie pentru calatorii ce tranziteaza Aeroportul Charles de Gaulle din Paris, potrivit unui studiu recent efectuat de CSA

Grad ridicat de satisfactie pentru calatorii ce tranziteaza Aeroportul Charles de Gaulle din Paris, potrivit unui studiu recent efectuat de CSA

Potrivit unui studiu recent efectuat de către una dintre instituţiile reputate din Franţa,  CSA (Conseil Superieur de l`Audiovisuel) în rândul pasagerilor ce tranzitează Aeroportul Charles de Gaulle din Paris, gradul de satisfacţie al acestora faţă de serviciile oferite este unul extrem de ridicat.

Mai multe aspecte au încântat călătorii internaţionali: viteza de efectuare a procesului de check-in (89%), accesul la zonele de îmbarcare (91%), curăţenia (94%), siguranţa (96%) şi ambientul (95%) din diferitele zone amenajate pentru pasageri. Per total , 9 din 10 pasageri s-au declarat mulţumiţi de serviciile oferite pe aeroport. De asemenea, 71% dintre călători au declarat că şi-au schimbat în bine imaginea asupra aeroportului CDG din Paris după efectuarea unei călătorii cu escală aici.

Sondajul a fost efectuat într-o perioadă în care Aeroportul CDG din Paris a suferit transformări semnificative, în urma unor investiţii ce totalizeaza 580 milioane de euro. Au fost create noi infrastructuri, precum zona de îmbarcare M a terminalului 2E, unde pasagerii Business Class beneficiază de cel mai mare salon din reţeaua Air France. Noua infrastructură este dedicată curselor lung curier Air France şi poate gestiona până la 7,8 milioane pasageri. La finalul acestor investiţii, noul hub din Paris CDG va putea gestiona un trafic de circa 42 milioane de pasageri anual.

Odată cu extinderea infrastructurii disponibile pe aeroportul din Paris, Air France a adus adiţii noi şi gamei sale de servicii, orientându-se din ce în ce mai mult către client. Printre noile servicii se numără şi introducerea unor echipe de agenţi Air France ce vorbesc limbi precum chineza mandarină şi cantoneza, japoneza, hindi sau araba. Astfel, înţelegerea limbii şi a aspectelor culturale facilitează o interacţiune mult mai prietenoasă cu clienţii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//