• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Med Protector de la AXA Asigurari: cea mai flexibila oferta de asigurare individuala de sanatate din Romania

Med Protector de la AXA Asigurari: cea mai flexibila oferta de asigurare individuala de sanatate din Romania

AXA Asigurări lansează Med Protector, asigurarea individuală de sănătate care acoperă cheltuielile de spitalizare, operatii sau diagnosticarea cu o boală gravă (dintr-un pachet de 32 de boli grave). Mai mult decât atât, le oferă românilor libertatea de a alege clinica sau tara în care vor să fie tratati prin decontarea unor sume fixe în functie de pachetul de asigurare de sănătate ales.

Asigurarea individuală de sănătate Med Protector de la AXA Asigurări vine ca răspuns la tendinta populatiei de a apela tot mai mult la sistemul privat de sănătate si la nevoia de a beneficia de servicii medicale de calitate. Potrivit unui studiu realizat GfK la cererea companiei AXA Asigurări, românii ar fi dispusi să plătească 100 de lei pe lună pentru o asigurare de sănătate. Med Protector le oferă românilor posibilitatea de a-si alege spitalul în care vor să fie internati, rambursandu-le costurile pentru un număr de pana la 210 zile de spitalizare pe an.

„Pentru noi toti sănătatea este importantă, dar pentru cei mai multi dintre noi nu se regăseste printre priorităti când vine vorba să alocăm bani pentru ea. Avem tendinta să credem că sănătatea noastră este invulnerabilă. Cu toate acestea, suntem expusi zi de zi riscurilor, nu numai de accidente, dar si de boală. Iar când riscurile se transformă în realitate, din nefericire, suntem pusi în fata unor cheltuieli importante de spitalizare sau necesare interventiilor chirurgicale. Med Protector a fost astfel gândit încât să fie o solutie la aceste cheltuieli neprevazute”, spune Violeta Ciurel, Presedinte & CEO AXA Asigurări.

Med Protector de la AXA Asigurări este cea mai flexibilă ofertă de asigurare de sănătate de acest fel din România, acoperind costurile de spitalizare si interventii chirurgicale, atât din accident, cât si din îmbolnăviri. Clientii pot alege între patru oferte personalizate: Accident sau Accident Plus, Extra sau Extra Plus. MedProtector pune la dispozitie clientilor AXA Asigurări cele mai mari sume asigurate pentru interventii chirurgicale, între 7.500 si 10.000 de lei, în functie de pachetul ales. Pachetele „Plus” grantează plata unei sume fixe de 20.000 lei în cazul diagnosticării cu una dintre cele 32 de boli grave incluse în pachetul oferit de AXA (cea mai mare acoperire de boli grave din România).

Astfel, noua asigurare de la AXA îi ajută pe români să se poată gândi la cele mai bune servicii si tratamente, ce presupun eforturi financiare mari si care nu pot fi acoperite de asigurările sociale de stat si cel mai adesea, nici de veniturile lor lunare.

Grupul AXA este lider mondial în protectie financiară. Activitătile AXA se desfăsoară în diverse zone geografice, având operatiuni majore în Europa, America de Nord si zona Asia-Pacific. În anul 2011, veniturile Grupului au însumat 86,107 miliarde Euro.

AXA are operatiuni în America de Nord si în Asia încă de la începutul anilor ‘90. Astăzi, Grupul AXA este prezent în 58 de tări, pe toate cele 6 continente, având 101 milioane clienti, 163.000 angajati si 400.000 actionari individuali.

Pozitionarea “Redefinim / Standardele” reprezintă aspiratia companiei de a dezvolta relatii bazate pe responsabilitate si încredere, demonstrând deja potentialul de a deveni cea mai de încredere companie de asigurări la nivel mondial. În clasamentul „Top Global Brand 2011”, realizat de Interbrand, AXA a fost declarat brandul de asigurări numărul 1 în lume, pentru al 3-lea an consecutiv. În plus, AXA a fost declarată prima companie de asigurări pe plan mondial, atât în 2012, cât si în 2011, într-un clasament bazat pe valoarea primelor nete încasate, realizat de AM Best – agentie de rating recunoscută pe plan mondial, specializată în domeniul asigurărilor.

Grupul AXA s-a lansat oficial în România în mai 2011, decis să redefinească standardele si pe piata românească a asigurărilor. AXA Asigurări oferă clientilor săi o gamă largă deproduse de asigurări de viată, atât pentru persoane fi zice,cât si pentru persoane juridice, incluzând programe deasigurări cu componentă de economisire si protectie,programe de asigurări pentru pensie, asigurări de sănătatesi programe pentru educatia copiilor.

Angajamentul AXA Asigurări este acela de a schimba vorbele în fapte si promisiunile în dovezi.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//