Vodafone Experience Store isi va deschide portile pentru toti fanii tehnologiei dornici ~ sa se bucure de o experienta de retail cu adevarat inovatoare, care ~ imbina accesul direct si facil la tehnologie si gadget-urile de ultima generatie ~ cu o interactiune ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Vodafone Experience Store in AFI Palace Cotroceni

Vodafone Experience Store isi va deschide portile pentru toti fanii tehnologiei dornici sa se bucure de o experienta de retail cu adevarat inovatoare, care imbina accesul direct si facil la tehnologie si gadget-urile de ultima generatie cu o interactiune personalizata si cat mai calda cu vizitatorii si clientii.
Situat in AFI Palace Cotroceni, Vodafone Experience Store se intinde pe un spatiu deschis de 500 mp, la etajul 1, in proximitatea patinoarului. Aici, clientii vor putea explora si testa lumea Internetului mobil la viteze de pana la 43.2 Mbps, cu ajutorul celor mai performante smartphone-uri si tablete, impreuna cu produsele si serviciile din portofoliul Vodafone. Mobilitatea este, de altfel, conceptul cheie pentru intreaga experienta, de la design si mobilier, pana la asistenta acordata clientilor.
Special pentru lansare, incepand de astazi si pana pe 29 iulie, toti cei pasionati de lumea tehnologiei sunt asteptati in zonele special amenajate din incinta complexului comercial, situate in apropierea patinoarului, pentru a participa la concursuri cu premii si a se bucura de evenimente inedite. Cu ajutorul tabletelor si a telefoanelor, vizitatorii vor putea sa compuna muzica, sa picteze sau sa „doneze” o fotografie din albumul lor foto din telefonul mobil. Toti participantii vor intra automat intr-o tombola la care vor putea castiga, prin tragere la sorti, unul dintre cele trei telefoane Vodafone Smart II, precum si lectii particulare de muzica, pictura, fotografie.
In 26 iulie, ziua lansarii, Vodafone Experience Store va fi locul in care „tehnologia devine arta”, astfel, ca mai multi artisti vor interactiona cu publicul din AFI Palace Cotroceni intr-un mod inedit: un DJ va sustine un recital special, mixand la tablete, un artist ilustrator va inlocui panza cu o tableta si creionul cu o aplicatie speciala de desenat pentru telefonul mobil si va face portrete digitale tuturor celor care vor pasi pe portile magazinului, un actor „va mima” aplicatii pentru telefonul mobil iar trupa Sensor va sustine un concert inedit pe tablete. Mai mult, clientii prezenti joi in AFI Palace Cotroceni, incepand cu ora 14:00, vor putea participa la un concurs de tip Treasure Hunt, pentru care s-au pus in joc premii speciale - terminale (Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy Tab, Vodafone Smart II) si bilete la film.
In plus, in perioada 26 - 29 iulie, in Vodafone Experience Store va fi disponibila o oferta promotionala, valabila atat pentru clientii noi cat si pentru cei existenti, astfel:
- Clientii care vor achizitiona un abonament incepand cu Mega 11 + optiunea de internet pe mobil 1 GB vor beneficia de un discount de 100 Euro (TVA inclus) pentru smartphone-uri performante (iPhone 4S 16 GB/ 32 GB/ 64 GB, iPhone 4 8Gb, HTC One S, HTC One X, HTC Rhyme, HTC Sensation XL, LG Optimus 3D Max, Motorola RAZR Maxx, Motorola RAZR, Nokia Lumia 800/ 900, Black Berry Torch 9810, BlackBerry Bold 9900, Samsung Galaxy Note 16GB, Samsung Nexus Galaxy I9250, Samsung GALAXY S III 32GB, Sony Xperia S, LG Optimus 4X), precum si beneficii duble (minute/SMS in retea, minute/SMS nationale, trafic internet), pe o perioada de 6 luni, pentru pachetele Smartphone incepand cu Mega 11 + 1 GB trafic internet.
- Clientii care vor achizitiona anumite produse din magazinul Vodafone Experience Store vor primi cadouri atractive, cum ar fi casti Bluetooth sau stick-uri de memorie 4 GB.
Vodafone Romania este divizie a Vodafone Group Plc. Vodafone este unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, dupa venituri, cu 406,4 milioane de clienti in intreaga lume, la 30 iunie 2012. Vodafone are divizii in 30 de tari de pe cinci continente si peste 40 de retele partenere in intreaga lume.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info