Două dintre cele mai exotice destinatii estivale si-au dat întâlnire în cel ~ mai ambitios proiect al pietei de artă românesti: Licitatia Artă Impresionistă si ~ Modernă & Bijuterii/Art Impressionniste et Moderne & ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Inseo optimizare seo
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
Vanzari de arta si bijuterii de peste 900.000 de euro la licitatia Artmark din Mamaia si Monte Carlo

Două dintre cele mai exotice destinatii estivale si-au dat întâlnire în cel mai ambitios proiect al pietei de artă românesti: Licitatia Artă Impresionistă si Modernă & Bijuterii/Art Impressionniste et Moderne & Bijoux, se arata pe site-ul oficial al Artmark, www.artmark.ro.
Art Impressioniste et Moderne
Vânzările totale au atins 716.500 €, fiind adjudecate 49 de loturi din cele 51 de capodopere impresioniste si moderne anturate. Într-o dinamică incredibilă, cele două gazde ale dublei licitatii, Mihaela Rădulescu (Monaco) si Adina Matei (Mamaia) au animat paletele participantilor, atingând o rată de adjudecare coplesitoare în prima jumătate a evenimentului: 98 % (Art Impressioniste et Moderne).
Lotul central al licitatiei, Două surori de Nicolae Tonitza (ulei pe pânză, 65,5 x 55,5 cm), a fost adjudecat la suma de 125.000 €, ridicând adrenalina participantilor din cele două săli de licitatie.
Unul dintre cele mai impresionante puseuri ale serii a fost în cazul lotului 11, Bal mascat de Emilian Lăzăresco (ulei pe lemn, 33 x 23,5 cm). Dinamizând consecutiv paletele din Monaco si Mamaia, mignona operă, estimată la 900-1.400 €, a avut un salt incredibil, atingând suma de adjudecare de 7.500 €.
Tema aluziv orientalistă a Balcicului i-a fascinat si pe monegasci în egală măsură. Lotul 19, Înserare la Balcic de Dumitru Ghiată, având o valoare estimativă de 5.500-7.500 €, a fost adjudecat de una dintre cele mai active palete din Monte Carlo, la suma de 14.500 €.
De asemenea, s-au înregistrat alte sapte vânzări cu sume cuprinse între 25.000 si 60.000 €: stefan Luchian, Flori de vară (50.000 €), Gheorghe Petrascu, Interior din Strada Zambaccian (50.000 €), Ion Jalea, Arcas odihnindu-se (32.000 €), Gheorghe Petrascu, Natură statică cu pere si carte (28.000 €), Theodor Pallady, Recuzită japoneză (30.000 €), Nicolae Grigorescu, Peisaj pe Valea Posadei, cu ciobănas cu turmă de oi, în depărtare (44.000 €), Theodor Pallady, Interior din atelierul din Place Dauphine (40.000 €).
Bijoux
Rarisimele piese ale celei de-a doua părti a Duplexului Mamaia-Monaco au atins vânzări totale de 185.750 €. Între cele mai râvnite piese ale serii, s-au numărat: Ceasul-medalion Movado, de damă, din aur decorat cu diamante, în cutia originală a magazinului bucurestean Joseph Resch & fii (3.750 €), Inelul Bucherer din platină, decorat cu diamant Emerald Cut de mari dimensiuni (47.000 €) si Inelul din aur alb, decorat cu diamante Leo Cut de mari dimensiuni (79.000 €).
Unul dintre cele mai dinamice loturi ale licitatiei de bijuterii, cu un crescendo stimulant, a fost lotul 1, “Une nuit arabe” – inel Van Cleef & Arpels, din aur, malachit si diamante, în manieră Sezession, estimat la 1.600-2.000 si adjudecat la 4.250 €.
Reafirmând originalitatea picturii românesti impresioniste si moderne pe plan occidental, licitatia internatională Mamaia-Monaco, organizată de Artmark, prefatează, în mod indubitabil, un capitol-cheie din istoria artei românesti, acela al repozitionării artei de patrimoniu în context european: Arta românească nu este o artă minoră, ci una mai degrabă închisă. Avem nevoie de vizibilitate, de (re)afirmare, iar Artmark îsi asumă, în mod clar, prin aceste prime licitatii peste hotare (Licitatia de Vară Chisinău-Bucuresti si Duplexul Mamaia-Monaco), procesul de repozitionare a artei românesti pe plan international, subliniază Manuela Plăpcianu, CEO Artmark.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info