• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vanzari de arta si bijuterii de peste 900.000 de euro la licitatia Artmark din Mamaia si Monte Carlo

Vanzari de arta si bijuterii de peste 900.000 de euro la licitatia Artmark din Mamaia si Monte Carlo

Două dintre cele mai exotice destinatii estivale si-au dat întâlnire în cel mai ambitios proiect al pietei de artă românesti: Licitatia Artă Impresionistă si Modernă & Bijuterii/Art Impressionniste et Moderne & Bijoux, se arata pe site-ul oficial al Artmark, www.artmark.ro.
 
Art Impressioniste et Moderne
 
Vânzările totale au atins 716.500 €, fiind adjudecate 49 de loturi din cele 51 de capodopere impresioniste si moderne anturate. Într-o dinamică incredibilă, cele două gazde ale dublei licitatii, Mihaela Rădulescu (Monaco) si Adina Matei (Mamaia) au animat paletele participantilor, atingând o rată de adjudecare coplesitoare în prima jumătate a evenimentului: 98 % (Art Impressioniste et Moderne).
 
Lotul central al licitatiei, Două surori de Nicolae Tonitza (ulei pe pânză, 65,5 x 55,5 cm), a fost adjudecat la suma de 125.000 €, ridicând adrenalina participantilor din cele două săli de licitatie.
 
Unul dintre cele mai impresionante puseuri ale serii a fost în cazul lotului 11, Bal mascat de Emilian Lăzăresco (ulei pe lemn, 33 x 23,5 cm). Dinamizând consecutiv paletele din Monaco si Mamaia, mignona operă, estimată la 900-1.400 €, a avut un salt incredibil, atingând suma de adjudecare de 7.500 €.
 
Tema aluziv orientalistă a Balcicului i-a fascinat si pe monegasci în egală măsură. Lotul 19, Înserare la Balcic de Dumitru Ghiată, având o valoare estimativă de 5.500-7.500 €, a fost adjudecat de una dintre cele mai active palete din Monte Carlo, la suma de 14.500 €.
 
De asemenea, s-au înregistrat alte sapte vânzări cu sume cuprinse între 25.000 si 60.000 €: stefan Luchian, Flori de vară (50.000 €), Gheorghe Petrascu, Interior din Strada Zambaccian (50.000 €), Ion Jalea, Arcas odihnindu-se (32.000 €), Gheorghe Petrascu, Natură statică cu pere si carte (28.000 €), Theodor Pallady, Recuzită japoneză (30.000 €), Nicolae Grigorescu, Peisaj pe Valea Posadei, cu ciobănas cu turmă de oi, în depărtare (44.000 €), Theodor Pallady, Interior din atelierul din Place Dauphine (40.000 €).
 
Bijoux

Rarisimele piese ale celei de-a doua părti a Duplexului Mamaia-Monaco au atins vânzări totale de 185.750 €. Între cele mai râvnite piese ale serii, s-au numărat: Ceasul-medalion Movado, de damă, din aur decorat cu diamante, în cutia originală a magazinului bucurestean Joseph Resch & fii (3.750 €), Inelul Bucherer din platină, decorat cu diamant Emerald Cut de mari dimensiuni (47.000 €) si Inelul din aur alb, decorat cu diamante Leo Cut de mari dimensiuni (79.000 €).
 
Unul dintre cele mai dinamice loturi ale licitatiei de bijuterii, cu un crescendo stimulant, a fost lotul 1, “Une nuit arabe” – inel Van Cleef & Arpels, din aur, malachit si diamante, în manieră Sezession, estimat la 1.600-2.000 si adjudecat la 4.250 €.

Reafirmând originalitatea picturii românesti impresioniste si moderne pe plan occidental, licitatia internatională Mamaia-Monaco, organizată de Artmark, prefatează, în mod indubitabil, un capitol-cheie din istoria artei românesti, acela al repozitionării artei de patrimoniu în context european: Arta românească nu este o artă minoră, ci una mai degrabă închisă. Avem nevoie de vizibilitate, de (re)afirmare, iar Artmark îsi asumă, în mod clar, prin aceste prime licitatii peste hotare (Licitatia de Vară Chisinău-Bucuresti si Duplexul Mamaia-Monaco), procesul de repozitionare a artei românesti pe plan international, subliniază Manuela Plăpcianu, CEO Artmark.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//