Heineken anuntă proiectele câstigătoare din programul de responsabilitate socială „Heineken pentru Comunităti” ~ lansat în acest an în orasele Constanta, Craiova, Miercurea Ciuc si Târgu ~ Mures în parteneriat cu ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Heineken pentru Comunitati - castigatorii programului de responsabilitate sociala

Heineken anuntă proiectele câstigătoare din programul de responsabilitate socială „Heineken pentru Comunităti” lansat în acest an în orasele Constanta, Craiova, Miercurea Ciuc si Târgu Mures în parteneriat cu Asociatia CSR Nest. Programul este dedicat sustinerii si dezvoltării comunitătii locale din orasele în care Heineken îsi desfăsoară activitatea prin intermediul fabricilor sale. În fiecare oras au fost desemnate patru proiete câstigătoare, fiecare dintre acestea primind câte un grant în valoare de 50.000 RON.
Programul de responsabilitate socială „Heineken pentru Comunităti” este gândit ca un program pe termen lung si a fost lansat anul trecut în Constanta si Miercurea Ciuc. Interesul manifestat de institutiile publice si ONG-uri si rezultatele obtinute au determinat continuarea si extinderea programului anul acesta si în orasele Târgu Mures si Craiova. Pentru a implementa cele mai relevante proiecte pentru locuitorii din cele patru orase, programul de responsabilitate socială “Heineken pentru Comunităti” presupune, în mod concret, sustinerea financiară a câte două proiecte în fiecare oras, menite să aducă o contributie importantă în rândul comunitătilor locale.
„Heineken pentru Comunităti” se înscrie în Agenda de Sustenabilitate “Brewing a Better Future” care este un program global initiat în 2010, pentru o perioadă de 10 ani. Acesta acoperă toate ariile de activitate ale companiei Heineken si o ajută să îsi atingă obiectivul de a-si desfăsura activitatea în România în mod eficient si responsabil. Una dintre ariile importante ale Agendei de Sustenabilitate “Brewing a Better Future” este sustinerea comunitătilor locale în care Heineken îsi desfăsoară activitatea, prin investitia în programe relevante pentru acestea.
Evaluarea proiectelor înscrise în programul “Heineken pentru Comunităti” a fost realizată de un juriu independent care a desemnat câstigătoare o institutie publică si 7 organizatii nonguvernamentale:
Asociatia Sănătate si Sperantă cu proiectul – „Minte sănătoasă în corp sănătos!” si Fundatia Comunitară Mures cu proiectul – „MuresOnBike – Parcări pentru biciclete” (pentru Târgu Mures); Asociatia Vasiliada cu proiectul – „Tineri pentru Comunitate” si Fundatia pentru Dezvoltarea Economiei Sociale cu proiectul – „Bursa Comunitară de Afaceri Sociale Heineken” (pentru Craiova); Crucea Rosie Română – Filiala Constanta cu proiectul – „Parteneriat în sprijinul comunitătii” si ADAPTO – Asociatia pentru Promovarea Egalitătii între Tineri cu proiectul – „O hartă accesibilizată a orasului Constanta” (pentru Constanta);
Asociatia Transilvania Vie cu proiectul – „Ciucul virtual – promovarea potentialului turistic si îmbunătătirea imaginii orasului cu ajutorul celor mai moderne mijloace multimedia: tehnologia tururilor panoramice la 360 de grade” si Serviciul de Ambulantă judetean Harghita cu proiectul – „Primul ajutor în cazuri de urgentă” (pentru Miercurea-Ciuc).
La nivelul celor patru orase, în cadrul programului “Heineken pentru Comunităti” s-au înscris 55 de proiecte din partea unor institutii publice si a 49 de organizatii nonguvernamentale cu sediul în orasele Târgu Mures, Constanta, Craiova si Miercurea Ciuc. În ceea ce privesc proiectele înscrise, 8 proiecte vizează exclusiv domeniul social, 9 vizează exclusiv aspecte de dezvoltare culturală, 5 proiecte privesc exclusiv domeniul turismului, 4 proiecte au ca obiect domeniul mediului, 3 proiecte au ca obiect domeniul educatiei, 3 cuprind exclusiv aspecte din domeniul sănătătii, un proiect este destinat dezvoltării durabile, un proiect vizează domeniul sportului si 21 sunt mixte.
Cele opt proiecte câstigătoare din cele patru orase au primit o finantare în valoare de 50.000 RON fiecare. Suma obtinută este destinată implementării proiectelor conform calendarului stabilit de finantator. Implementarea proiectelor are loc între 1 iulie – 31 decembrie 2012, iar în această perioadă finantatorul va organiza câte o vizită de monitorizare pentru fiecare proiect câstigător. Pentru a asigura impartialitatea si transparenta procesului de evaluare a proiectelor propuse, câstigătorii au fost desemnati de către o comisie independentă de finantatorul programului, format din evaluatori cu experientă de peste cinci ani în evaluarea de proiecte. Totodată, membrii juriului au evaluat independent unul de celălalt fiecare proiect în parte pentru a nu altera caracterul obiectiv al procesului de evaluare si în strictă conformitate cu criteriile de eligibilitate stabilite de către finantator în ghidul evaluatorului, comunicat participantilor.
Printre obiectivele proiectului „Minte sănătoasă în corp sănătos!” al Asociatiei Sănătate si Sperantă se numără informarea populatiei din Târgu Mures cu privire la importanta unui stil de viată sănătos si angajarea celor interesati în activităti sportive care au efect asupra reducerii stresului, cresterii sănătătii fizice si a calitătii vietii în general.
La rândul său, Fundatia Comunitară Mures si-a propus prin proiectul său, „MuresOnBike – Parcări pentru biciclete”, crearea unui număr de până la 300 de locuri de parcare pentru biciclisti în locatiile propuse de cetătenii din Târgu Mures, realizarea unei platforme online prin care să continue si pe viitor acest proiect după finalizarea finantării precum si cresterea comunitătii de biciclisti din Târgu Mures.
Proiectul „Tineri pentru Comunitate” al Asociatiei Vasiliada din Craiova îsi propune organizarea unor programe de training pentru tinerii adulti cu initiativă si spirit înteprinzător din Craiova, cu scopul dezvoltării abilitătilor de identificare si solutionare a problemelor comunitare. Finalitatea programului de training constă în înfiintarea si coordonarea de către acesti tineri a unei organizatii non-guvernamentale cu scopul dezvoltării de programe comunitare.
Fundatia pentru Dezvoltarea Economiei Sociale intentionează ca prin proiectul său, „Bursa Comunitară de Afaceri Sociale Heineken”, să înfiinteze un mecanism durabil de finantare a întreprinderilor sociale din Craiova si comunele limitrofe. În cadrul acestui proiect vor fi realizate planuri de afaceri sociale, pentru implementarea cărora vor fi atrasi potentiali investitori si va fi organizată o sedintă de tranzactionare a afacerilor sociale. De asemenea, va fi implementată o platformă virtuală de tranzactionare.
Proiectul „Parteneriat în sprijinul comunitătii” dezvoltat de Crucea Rosie – Filiala Constanta si-a stabilit ca obiectiv realizarea unei campanii de informare, sensibilizare si constientizare a comunitătii locale cu privire la riscul major reprezentat de tratarea superficială a hipertensiunii arteriale. De asemenea, va fi organizată si o campanie de testare si control a acesteia.
ADAPTO - Asociatia pentru Promovarea Egalitătii între Tineri si-a propus prin proiectul său, „O hartă accesibilizată a orasului Constanta”, crearea unei hărti care să includă accesibilizările existente în spatiile si zonele turistice din Constanta. Harta va fi disponibilă atât în format fizic cât si online si va reprezenta un material util atât persoanelor cu nevoi speciale din comunitatea locală cât si turistilor.
Asociatia Transilvania Vie a propus proiectul „Ciuc-ul virtual – promovarea potentialului turistic si îmbunătătirea imaginii orasului cu ajutorul celor mai moderne mijloace multimedia: tehnologia tururilor panoramice la 360 de grade”. Acest proiect are ca obiectiv îmbunătătirea imaginii de oras turistic si cultural a municipiului Miercurea Ciuc si promovarea acestuia prin intermediul tehnologiei tururilor panoramice 360 de grade. Comunitatea din Miercurea Ciuc va fi implicată în cresterea atractivitătii ofertei turistice si constientizarea comunitătii locale asupra importantei resurselor culturale si turistice.
Nu în ultimul rând, Serviciul de Ambulantă Judetean Harghita urmăreste prin proiectul său, „Primul ajutor în cazuri de urgentă”, predarea unor cunostinte de prim ajutor de bază, formarea unor persoane care să poată acorda primul ajutor si educarea populatiei cu privire la modul de folosire a numărului de urgentă 112.
Heineken este cel mai mare producător de bere din Europa si ocupă locul 3 în lume în ceea ce priveste volumele. Heineken România face parte din Grupul Heineken si detine cel mai diversificat portofoliu de mărci care acoperă toate segmentele pietei de bere din România: Heineken, Silva, Silva Dark, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol (import), Desperados (import), Gösser (import), Schlossgold (import), Gambrinus, Harghita si Hategana. Heineken detine patru fabrici pe teritoriul României în: Miercurea Ciuc, Constanta, Craiova, Târgu Mures si are 1.250 de angajati.
CSR Nest este o organizatie românească, cu caracter apolitic, non-profit, non-discriminatoriu pe criterii sociale, religioase, sexuale, etnice, de nationalitate sau filosofice, supusă legislatiei române în vigoare, înfiintată în anul 2010. Misiunea Asociatiei este aceea de a oferi solutii si servicii atât sectorului neguvernamental cât si celui corporatist prin promovarea responsabilitătii sociale în rândul societătii civile si al companiilor. De asemenea, asociatia îsi mai propune să contribuie la progresul social si cultural, educational si turistic al României.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info