• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Raiffeisen Bank a lansat Raiffeisen Online

Raiffeisen Bank a lansat Raiffeisen Online

Raiffeisen Bank a lansat o noua versiune a aplicatiei sale de internet banking - Raiffeisen Online pentru persoane fizice si juridice. Aceasta versiune introduce imbunatatiri din punct de vedere al usurintei in utilizare, dar si al functionalitatilor serviciului.

Principala noutate consta in posibilitatea clientiilor Raiffeisen Online de a efectua transferuri catre conturi in valuta deschise la alte banci comerciale din Romania sau la banci din strainatate. O alta functionalitate nou introdusa este obtinerea extrasul de cont pentru oricare dintre conturile curente sau cele de economii detinute de clienti, specificand intervalul de timp pentru care se solicita extrasul de cont.
 
Tendinta in piata bancara este de a orienta clientii catre canalele electronice de acces la serviciile si produsele oferite de o banca, de aceea imbunatatirea produsului de internet banking constituie o preocupare permanenta pentru Raiffeisen Bank. Noile functionalitati aduc un plus de flexibilitate aplicatiei Raiffeisen Online prin intermediul careia clientii bancii au acces non-stop la conturile lor, pot sa efectueze tranzactii bancare (plati, transferuri), sa obtina informatii complete despre conturile lor, pot constitui sau lichida depozite, pot face plati predefinite, schimburi valutare sau pot obtine informatii despre solduri, istoricul tranzactiilor etc. Toate operatiunile se realizeaza in timp real, iar soldurile conturile sunt actualizate permanent.
                                                                  
"Peste 120.000 de clienti folosesc serviciul Raiffeisen Online, iar succesul de care se bucura ne-a facut sa ne preocupam sa-l adaptam permanent cerintelor abonatilor. Sunt convinsa ca prin introducerea acestor noi functionalitati, Raiffeisen Online devine mai performant, mai prietenos si va convinge si mai multi clienti ai bancii sa-l foloseasca", a spus Ioana Curtali, Director Managementul Pasivelor la Raiffeisen Bank.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//