• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

In ce orase se investeste cel mai mult in produse exclusiviste pentru baie si bucatarie - analiza Kuma

In ce orase se investeste cel mai mult in produse exclusiviste pentru baie si bucatarie - analiza Kuma

Bucureştiul se situează pe primul loc în topul oraşelor din ţară în care se investeşte cel mai mult în produse de lux pentru baie şi bucătărie, fiind urmat de Ploieşti, Iaşi şi Constanţa, potrivit Kuma România, unul dintre principalii producători autohtoni de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi Nordline.

“Cele mai mari bugete pentru amenajarea exclusivistă a băilor şi bucătăriilor se investesc în Bucureşti, circa 50% din vânzările Kuma pe piaţa din România fiind realizate în Capitală. Acestora le urmează Ploieştiul, care atrage 15% din vânzări, în timp ce Iaşiul şi Constanţa aduc, fiecare, aproximativ 7%”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv Kuma România.
În ceea ce priveşte produsele Kuma care se vând cel mai bine în aceste oraşe, reprezentanta companiei afirmă că în Bucureşti se vând, în egală măsură, lavoare pentru băi şi blaturi de bucătării pentru locuinţe, dar şi lavoare pentru proiecte de birouri, mall-uri şi hoteluri.

În Ploieşti şi Constanţa se cumpără îndeosebi lavoare pentru băi şi blaturi de bucătării destinate locuinţelor, în timp ce în Iaşi cele mai vândute produse sunt lavoarele pentru proiecte hoteliere.
Referitor la preferinţele celor care investesc cel mai mult în băi şi bucătării de lux, Camelia Olesen spune că sunt alese cu precădere produse în nuanţe de bej sau maro, uşor minimaliste, cu design inedit.

Cele mai vândute produse Kuma în România

1. Conceptul Kuma pentru Hotel | Office | Mall

Pentru dotarea băilor din spaţiile publice (clădiri de birouri, mall-uri, hoteluri şi restaurante) lavoarele cu boluri multiple au devenit treptat mai mult decât un trend - o necesitate, un standard. Fie că este vorba de forme rotunjite sau rectangulare, minimaliste, lavoarele Kuma sunt soluţia ideală,  bolurile fiind turnate în suprafaţă continuă.

SUN PLAZA MALL – Kuma RONDO 38

STADIONUL CFR CLUJ – Kuma NOVO 32

2. Conceptul Kuma Rezidenţial – special pentru clienţii finali

Pentru clienţii particulari, Kuma are o ofertă generoasă, ce cuprinde 70 de modele de boluri. Pentru 2012, în topul preferinţelor se plasează bolul TANGO, cu o formă simplă, fluidă.

Lavoar TANGO din grasolit DARK SLATE

3. Blaturile de bucătărie Kuma

Acestea sunt alte produse foarte bine primite pe piaţa locală datorită materialelelor folosite - naturale, dure - disponibile într-o paletă largă de nuanţe, turnate în forme şi pe dimensiunile dorite, cu bolurile în suprafaţă continuă.

Blat de bucatarie KUMA cu doua cuve din graphalit GLASS gri

Produsele Kuma pot fi găsite în showroom-uri specializate pe băi precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Pazo Group, Ambient, dar şi în magazine mici, exclusiviste din ţară, specializate în băi şi bucătării.

În acest moment, compania daneză exportă lavoare Kuma cu precădere către proiecte hoteliere, spitale, instituţii publice şi săli de sport în Franţa, în proiecte hoteliere, sedii de birouri, parcări autostrăzi, cămine studenţeşti şi săli de sport în Olanda şi către sedii de birouri şi mall-uri în Ungaria.

Piata nordică absoarbe 90% din lavoarele produse de Kuma pentru sectorul rezidenţial, prin intermediul distribuitorilor care sunt, de cele mai multe ori, producători de mobilier de baie şi bucătărie cu magazine în toată Scandinavia, dar şi în Belgia şi Olanda. 

“În Bulgaria, exportăm în proporţie de 90% către proiecte minihoteliere şi 10% către retail, iar în Danemarca, Suedia şi Norvegia, 70% din lavoarele ce ajung pe aceste pieţe sunt destinate retailului”, a mai adăugat Directorul Executiv al Kuma România.

Kuma România este o companie româno-daneză lansată pe piaţa locală în 1998, fiind specializată pe producerea de lavoare de băi pentru proiecte rezidenţiale, comerciale, de birouri şi de utilitate publică,  blaturi de bucătării în suprafaţă continuă cu chiuveta, glafuri de ferestre şi balcoane, mese de bar/restaurant, recepţii pentru hoteluri, concepte SPA şi mobilier modular marca Nordline pentru băi şi bucătării.

Kuma a inaugurat prima linie de productie la Câmpina în 1998, pentru ca în 2006 compania să se mute în Băneşti odată cu finalizarea primei investiţii de tip greenfield în valoare de 2 milioane de euro.

La intrarea pe piaţa locală, cifra de afaceri a Kuma România era de 50.000 de dolari, ajungând în 2011 la 2,8 milioane de euro.

Printre principalele proiecte în cadrul cărora Kuma s-a implicat, se numără lanţuri hoteliere de 4 şi 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza), complexe rezidenţiale şi de birouri (Willbrook, Glass House, Uppground Town), stadioane (CFR Cluj, Arena Naţională), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//