• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cesarom a lansat un nou format de faianta

Cesarom a lansat un nou format de faianta

Lasselsberger România, liderul incontestabil al pieţei locale de plăci ceramice, a produs pentru prima dată în România faianţa Cesarom pe format 20x40 cm. Noul format permite ca plăcile sa se monteze atât pe orizontală, cât şi pe verticală, extinzând în acest fel posibilităţile de amenajare.

„Am luat decizia de a lansa un nou format de plăci ceramice deoarece dorim să aducem pe piaţa din România tendinţele de peste hotare şi să oferim clienţilor cele mai bune soluţii în amenajarea locuinţei. Cum în ţările vestice gresia şi faianţa au formate din ce în ce mai diferite, am considerat că şi românii ar trebui să aibă acces la o gamă cât mai largă de astfel de produse”, a declarat Toni Teau, Director General al Lasselsberger România.

Noul format lansat pe piaţa locală se regăseşte în portofoliul Cesarom, alături de o multitudine de alte dimensiuni. Printre acestea se numără cele de 20 x 30 cm sau 25 x 40 cm pentru faianţă şi  30 x 30 cm sau  33 x 33 cm pentru gresie.

„Acest nou format de faianţă se regăseşte în 5 dintre noile colecţii de baie şi bucătărie lansate în acest an, create de designeri specializaţi în amenajarea locuinţelor. Ţin să precizez că plăcile ceramice Cesarom sunt produse în România la fabrica Sanex din Cluj-Napoca, însă au la bază experienţa austriacă a Grupului Lasselsberger”, a mai adăugat Toni Teau.

În ceea ce priveşte amenajarea locuinţei cu plăci ceramice, anul acesta sunt la modă motivele florale şi detaliile geometrice, alături de cele picturale. De asemenea, decorurile moderne, sofisticate sunt şi ele la mare căutare, aducând oricărei încăperi un plus de rafinament.

Texturile fine, ce imită pielea, lemnul sau pietrele sunt, de asemenea, în topul tendinţelor în acest an. În ceea ce priveşte culorile predominante, nuanţele de bej, maro şi ocru caracteristice stilului clasic şi elegant, predomină în 2012 în materie de design interior. Pentru cei care doresc un interior inedit, gresia şi faianţa în culori îndrăzneţe şi revigorante precum portocaliu, roşu, verde sau albastru, împreună cu brâurile şi decorurile special create, sunt alegerea perfectă. Nonculorile sau tonurile de gri nu pot da, nici ele, greş, fiind ideale pentru un ambient sobru, mai ales în combinaţie cu decoraţiuni glamour.

„Cele mai multe colecţii Cesarom din acest an se adresează spaţiului din baie care poate deveni, în acest mod, un adevărat SPA în locuinţa fiecăruia. Astfel, am lansat 6 colecţii exclusive pentru baie: Colosseum, Emotion,  Fusion, Forest, Lines, Skin”, a subliniat Toni Teau.

Colecţiile Cesarom pentru acest an sunt disponibile într-o gamă largă de culori, de la nuanţe de bej şi ocru, cum este cazul Canvas, colecţie creată special pentru bucătării, până la nuanţe de roşcat – colecţia Skin. Nici nuanţele inspirate din natură, precum wenge şi maro, nu lipsesc, fiind disponibile în colecţia Forest.

„Colecţia Project, creată atât pentru baie cât şi pentru bucătărie, este disponibilă în zece variante de culori, de la gri şi maro, până la nuanţe tonice precum portocaliu, roşu sau verde, fiind astfel pe placul oricui. În plus, aceasta dispune de o varietate de plăci ornamentale cu decoruri picturale unice”, a mai spus reprezentantul companiei.

Fie că sunt cu motive florale, geometrice sau au detalii glamour şi metalice, plăcile decorative au rolul de a sparge monotonia din baie sau bucătărie. În plus, cele 8 colecţii sunt disponibile atât cu finisaje mate, cât şi cu finisaje lucioase. Toate colecţiile Cesarom sunt prezentate pe www.cesarom.ro.

Cele 8 colecţii Cesarom au fost create nu doar pentru piaţa locală, acestea fiind trimise şi la export. „Şi peste hotare mizăm pe succesul noilor colecţii şi mai ales al noului format lansat, cel de 20 x 40 cm, deoarece este un format modern care confirmă deja acest lucru la nivel european”, a încheiat Toni Teau.

Cesarom este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de peste 50 de ani. Compania a devenit, începând cu 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai renumiţi producători europeni şi mondiali de plăci ceramice (gresie, faianţă, decoruri).

Odată cu intrarea în grupul Lasselsberger, compania şi-a schimbat numele în Lasselsberger SA, dar a păstrat marca Cesarom, produsele fiind fabricate în prezent în unitatea de producţie Sanex de la Cluj-Napoca. Grupul austriac Lasselsberger deţine 67,93% din totalul acţiunilor societăţii comerciale Sanex SA.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//