• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Lansarea Cartei Albe a IMM-urilor din Romania 2012

Lansarea Cartei Albe a IMM-urilor din Romania 2012

Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania in colaborare cu Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru IMM-uri (AIPPIMM), Fondul Roman de Contragarantare (FRC) si Institutul de Management si Marketing International Manager au lansat editia a X-a a "Cartei Albe a IMM-urilor din Romania 2012”.
 
Partenerii evenimentului au fost Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR), Sodexo Pass Romania, KPMG si Microsoft.
 
Partenerii media ai evenimentului au fost urmatorii: IMMRomania, Agentia Nationala de Presa Agerpres, Avocatnet.ro, Anunt Exclusiv, Apulum 94, Business24.ro, Business Adviser, Business Point, Bursa, Calendarevenimente.ro, Centruldepresa.ro, Clubafaceri.ro, Comunicatedepresa.ro, Comunicatemedia.ro, Curierul National, Ecomunicate.ro, Efin.ro, Economistul, Finantare.ro, Fiscalitate.ro, Infotva.ro, Ideideafaceri.ro, Manager.ro, Managementulproiectelor.ro, Media Bloc, Nastratin, Smartfinancial.ro, Spin Media, The Money Channel TV, ziare.com, webPR.ro, Euractiv.ro, Hotnews.ro.

Editia din 2012 a Cartei Albe a IMM-urilor din Romania – a zecea – prezinta o utilitate aparte in investigarea starii si perspectivelor fenomenului intreprenorial in Romania si in impulsionarea dezvoltarii sectorului de IMM-uri.

Principalele categorii de analize incorporate in editia 2012 a Cartei Albe a IMM-urilor sunt:
 
a. analiza aprofundata a situatiei IMM-urilor din Romania pentru anul 2012 la nivel national, regional, sectorial si judetean
 
b. studierea situatiei IMM-urilor in viziune contextuala:

- a tuturor intreprinderilor

- a economiei romanesti in ansamblul sau

- a economiei in conditiile integrarii Romaniei in Uniunea Europeana

c. analiza fenomenului intreprenorial in dinamica, pornind din 1990 si pana in prezent, cu accent asupra evolutiilor din 2010 – 2012

d. studierea IMM-urilor si a celorlalte intreprinderi din Romania, cu accent asupra performantelor:

- de ansamblu
 
- comerciale

- financiare

- inovationale

- sociale

e. analiza esentializata a problematicii IMM-urilor, fiecare capitol finalizandu-se cu o selectie de aspecte semnificative

In mod deosebit dorim sa relevam abordarea in cadrul lucrarii a trei categorii de probleme majore deosebit de actuale:
 
- perceperea ultimelor evolutii economico-sociale de catre intreprinzatorii din Romania;

- reliefarea principalelor probleme cu care se confrunta IMM-urile;,/li>
 
- caracterizarea intreprinzatorilor din Romania.

Lucrarea a fost realizata de un colectiv de specialisti si reprezinta cea mai cuprinzatoare si aprofundata analiza a situatiei IMM-urilor din Romania, a fenomenului intreprenorial, a performantelor si problematicii IMM-urilor, fiind un titlu de referinta in literatura de specialitate, atat in Romania cat si la nivelul Uniunii Europene.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//