Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania in colaborare ~ cu Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru IMM-uri (AIPPIMM), Fondul Roman ~ de Contragarantare (FRC) si Institutul de Management si Marketing ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Lansarea Cartei Albe a IMM-urilor din Romania 2012

Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania in colaborare cu Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru IMM-uri (AIPPIMM), Fondul Roman de Contragarantare (FRC) si Institutul de Management si Marketing International Manager au lansat editia a X-a a "Cartei Albe a IMM-urilor din Romania 2012”.
Partenerii evenimentului au fost Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR), Sodexo Pass Romania, KPMG si Microsoft.
Partenerii media ai evenimentului au fost urmatorii: IMMRomania, Agentia Nationala de Presa Agerpres, Avocatnet.ro, Anunt Exclusiv, Apulum 94, Business24.ro, Business Adviser, Business Point, Bursa, Calendarevenimente.ro, Centruldepresa.ro, Clubafaceri.ro, Comunicatedepresa.ro, Comunicatemedia.ro, Curierul National, Ecomunicate.ro, Efin.ro, Economistul, Finantare.ro, Fiscalitate.ro, Infotva.ro, Ideideafaceri.ro, Manager.ro, Managementulproiectelor.ro, Media Bloc, Nastratin, Smartfinancial.ro, Spin Media, The Money Channel TV, ziare.com, webPR.ro, Euractiv.ro, Hotnews.ro.
Editia din 2012 a Cartei Albe a IMM-urilor din Romania – a zecea – prezinta o utilitate aparte in investigarea starii si perspectivelor fenomenului intreprenorial in Romania si in impulsionarea dezvoltarii sectorului de IMM-uri.
Principalele categorii de analize incorporate in editia 2012 a Cartei Albe a IMM-urilor sunt:
a. analiza aprofundata a situatiei IMM-urilor din Romania pentru anul 2012 la nivel national, regional, sectorial si judetean
b. studierea situatiei IMM-urilor in viziune contextuala:
- a tuturor intreprinderilor
- a economiei romanesti in ansamblul sau
- a economiei in conditiile integrarii Romaniei in Uniunea Europeana
c. analiza fenomenului intreprenorial in dinamica, pornind din 1990 si pana in prezent, cu accent asupra evolutiilor din 2010 – 2012
d. studierea IMM-urilor si a celorlalte intreprinderi din Romania, cu accent asupra performantelor:
- de ansamblu
- comerciale
- financiare
- inovationale
- sociale
e. analiza esentializata a problematicii IMM-urilor, fiecare capitol finalizandu-se cu o selectie de aspecte semnificative
In mod deosebit dorim sa relevam abordarea in cadrul lucrarii a trei categorii de probleme majore deosebit de actuale:
- perceperea ultimelor evolutii economico-sociale de catre intreprinzatorii din Romania;
- reliefarea principalelor probleme cu care se confrunta IMM-urile;,/li>
- caracterizarea intreprinzatorilor din Romania.
Lucrarea a fost realizata de un colectiv de specialisti si reprezinta cea mai cuprinzatoare si aprofundata analiza a situatiei IMM-urilor din Romania, a fenomenului intreprenorial, a performantelor si problematicii IMM-urilor, fiind un titlu de referinta in literatura de specialitate, atat in Romania cat si la nivelul Uniunii Europene.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info