Peste 300 de angajaţi Orange din toată ţara, absolvenţi ai programului Acceleration ~ Lab, au sărbătorit finalizarea proiectului prin realizarea unui record omologat World Record ~ Academy.Prezenţi pe 6 iulie la festivitatea de absolvire, angajaţii ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Inseo optimizare seo
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
angajatii Orange, absolventi ai programului Acceleration Lab, realizeaza un record omologat World Record Academy

Peste 300 de angajaţi Orange din toată ţara, absolvenţi ai programului Acceleration Lab, au sărbătorit finalizarea proiectului prin realizarea unui record omologat World Record Academy.
Prezenţi pe 6 iulie la festivitatea de absolvire, angajaţii Orange şi-au transpus cele mai frumoase experienţe în cadrul companiei în adevărate pagini de poveste, realizând cartea Orange Experiences, cartea cu cei mai mulţi autori - 304, scrisă în cel mai scurt timp - 30 de minute.
Paginile ei cuprind poveşti inspiraţionale, întâmplări amuzante sau descrierile unor momente unice petrecute alături de colegi în cadrul companiei. Orange a dorit realizarea acestui record pentru a sărbători proiectul într-un mod unic.
Programul Acceleration Lab s-a desfăşurat timp de doi ani, numără 458 de absolvenţi şi reprezintă o etapă dintr-un program mai amplu de Talent Management dezvoltat de Orange România. Scopul lui este acela de a dezvolta angajaţii cu potential, care au dovedit ambiţia şi capacitatea să obţină rezultate performante şi să se dezvolte profesional.
Acceleration Lab a fost iniţiat de Orange România prin proiectul ”AVANTAJ COMPETITIV PENTRU ROMÂNIA – Dezvoltarea specialiştilor de top”, proiect selectat în cadrul Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 şi cofinanţat din Fondul Social European şi bugetul de stat, precum şi din fonduri proprii Orange România. Proiectul este în conformitate cu Strategia Agendei de la Lisabona şi Strategia Naţională pentru Dezvoltare durabilă a României.
“Acceleration Lab este unul dintre programele de dezvoltare desfăşurate în cadrul companiei, care oferă oportunitatea celor mai talentaţi angajaţi să îşi îndeplinească potenţialul profesional. Faptul că cei mai buni profesionişti nu încetează să se instruiască demonstrează încă o dată ca această mentalitate stă la baza îmbunătăţirii continue dintr-o organizaţie. Am ales să le punem în lumină experienţele care le definesc brandul personal alcătuind astfel o carte, o poveste, o experienţă şi, nu în ultimul rând, un record“, a declarat declarat Andreea Pătraşcu, manager de proiect şi Training & Organisational Development Manager în cadrul Orange România.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info