• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Romtelecom poate insemna startul in cariera pentru 40 de tineri

Romtelecom poate insemna startul in cariera pentru 40 de tineri

40 de studenti si tineri absolventi, dintre cei mai mult de 2000 de aplicanti,  îsi vor petrece, începând din 16 iulie 2012, următoarele 3 luni ca interni la Romtelecom, acumulând experientă practică în cadrul organizatiilor Operatiuni si Tehnologie, IT, Comercial si Resurse Umane. Romtelecom derulează pentru a patra oară acest program, la care au participat în total peste 120 de tineri.

Marea majoritate a pozitiilor sunt disponibile în Bucuresti, alte câteva fiind în Craiova, Timisoara si Iasi. În acest program s-au înscris studenti la Politehnică (Telecomunicatii, Automatică si Calculatoare), ASE (Marketing, Management si Cibernetică), Universitatea Bucuresti, SNSPA, cele mai căutate pozitii fiind din cadrul Diviziei Resurse Umane.

Tinerii vor fi îndrumati pe parcursul programului de internship de 17 mentori – manageri cu experientă din cadrul companiei. La finalul programului, tinerii vor fi evaluati, iar cei care îndeplinesc criteriile de performantă vor beneficia de prelungirea perioadei de internship cu alte 6 sau 12 luni, putând să primească chiar oferte de a se alătura echipei Romtelecom.

Iuliana Costăchescu, participantă la programul de internship de anul trecut, acum  Reprezentant comunicare marketing, mărturiseste: “Acest program de internship a însemnat pentru mine ocazia de a-mi descoperi adevarata vocatie, de a ma “construi” încetul cu încetul din punct de vedere profesional. Mi-a deschis noi orizonturi, si, nu în ultimul rând, m-a ajutat să-mi cunosc îndeaproape aptitudinile si limitele. Romtelecom este locul ideal pentru cei care îsi doresc să realizeze lucruri la care visează de multă vreme.”






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//