Banca Comercială Română a lansat împreună cu TEMPO Advertising prima campanie de ~ imagine pentru poziţionarea băncii pe segmentul IMM – antreprenori. Campania ce are ~ ca punct central spotul TV “Nasturele” a fost ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
TEMPO semneaza noua campanie BCR pentru segmentul business

Banca Comercială Română a lansat împreună cu TEMPO Advertising prima campanie de imagine pentru poziţionarea băncii pe segmentul IMM – antreprenori. Campania ce are ca punct central spotul TV “Nasturele” a fost declinată în print, online precum şi pe video-wall-urile din Bucureşti. BCR urmăreşte să puncteze prin această comunicare susţinerea antreprenorilor şi mediului de afaceri mici şi mijlocii din România.
Ideea creativă a spotului a pornit din dorinţa BCR de a ilustra printr-o campanie de imagine relaţiile dintre afacerile mici şi mijlocii, precum şi efortul acestora cumulat pentru a atinge succesul dorit.
Componenta digitală a campaniei are la bază o comunicare personalizată cu fiecare industrie şi categorie de companii, prin intermediul Google AdWords vizitatorii fiind direcţionati spre zeci de versiuni de pagini de prezentare a produsului, cu mesaje adaptate.
“Orice bancă poate zice <<susţinem afacerea TA>>. În schimb, numai o bancă mare, cum este BCR, poate zice: <<Avem puterea să susţinem toate afacerile.>> Acesta va fi, deci, statementul băncii: susţinem întreaga comunitate de business din România. Adevărul din spatele execuţiei TV e unul simplu: în afaceri, orice lucru, cât de mic, se face cu un mare efort colectiv. Am ales pentru demonstraţie nasturele pentru că e unul dintre acele lucruri mărunte peste care trecem uşor cu vederea (mai ales în dimineţile somnoroase), darămite să ne mai gândim la cum se fac.” a declarat Costin Milu, Creative Director TEMPO Advertising.
“BCR este cea mai puternică bancă şi poate să susţină cu adevărat mediul antreprenorial din România. Deţinem în acest moment peste o treime din cota de piaţă pe segmentul microîntreprinderi şi IMM, de aceea portalul bcrclubantreprenori.ro are un potenţial mare de a produce rezultate în economia reală. Am început această campanie de imagine ca să subliniem suportul nostru total pentru categoria de clienţi antreprenori şi, în acelaşi timp, să creem cât mai multe posibilităţi de interacţiune prin intermediul portalului.” a declarat Daniel Pană, Director Executiv Direcţia Marketing, din partea BCR.
Spotul TV a fost filmat împreună cu casa de producţie SAGA Film, regizor Babak Goodarzi (Marea Britanie), iar sesiunea foto pentru materialele print a fost realizată împreună cu studioul Carioca.
Din partea BCR au participat la acest proiect: Daniel Pană – Director Executiv Direcţia Marketing, Georgiana Oltenescu - Head of Advertising, Alina Camelia Petcu - Marketing Specialist.
Din partea TEMPO Advertising au participat la acest proiect: Costin Milu – Creative Director, Ilinca Străjan – Account Manager, Alina Medaru – Account Supervisor, Dan Costea – Art Director, Alina Roşioreanu – Copywriter, Ilinca Nanoveanu – A/V Producer.
TEMPO Advertising este de 15 ani o adevărată şcoală de publicitate care a definit creativitatea în România, formând numeroşi lideri ai industriei de publicitate de azi şi contribuind la creşterea a sute de branduri locale sau internaţionale, având în prezent un portofoliu care include peste 40 de branduri din cele mai vizibile şi provocatoare domenii: FMCG, financiar-bancar, telecom, media, retail, industria farmaceutică şi tehnologie.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info