• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Duraziv: vanzarile de vopsele s-au dublat in prima jumatate din 2012

Duraziv: vanzarile de vopsele s-au dublat in prima jumatate din 2012

Producătorul de materiale de constructii Duraziv, detinut de antreprenorul Daniel Guzu, a raportat o crestere substantială a vânzărilor diviziei de vopsele ca urmare a lărgirii gamei de produse, a lansării primei vopsele certificată ecologic din România - DURAZIV Fără Miros, a creării unor branduri cu diferentiatori puternici, dar si datorită unei oferte deosebit de atractive de tencuieli decorative. Acestea din urmă sunt unele din cele mai cerute produse din portofoliul companiei.

Veniturile companiei Duraziv în primele sase luni din comercializarea vopselelor si a tencuielilor decorative au ajuns la 4,88 milioane lei (1,08 milioane euro), în crestere cu 98% comparativ cu rezultatele din perioada similară a anului anterior. Pentru acest an compania si-a bugetat vânzări totale în cadrul acestei divizii de circa 3,5 milioane euro, cu 75% mai mult decât anul trecut. Evolutia diviziei de vopsele în 2012 va fi influentată si de lansarea unei noi linii de productie pe platforma de la Popesti Leordeni, care va duce la atingerea unei capacităti totale de productie de 50.000 de tone pe an. Investitiile totale ale companiei în productia de vopsele si tencuieli au ajuns la aproximativ 2 milioane de euro.

„Divizia de vopsele a crescut anul acesta deoarece am promovat o gamă foarte largă de vopsele, cu diferentiatori puternici, precum si o tencuială decorativă cu un raport corect calitate/pret. O importantă mare a avut-o si lansarea primei vopsele certificată ecologic din România - DURAZIV Fără Miros”, declară Marga Călin, director de marketing Duraziv. „Tencuiala decorativă este unul din produsele cele mai cerute din portofoliu”, adaugă Marga Călin.

Cea mai mare parte a vânzărilor a fost realizată cu ajutorul echipelor dedicate la nivel de tară. Cele mai mari vânzări de vopsele au fost înregistrate în luna mai. Peste 70% din totalul vânzărilor companiei au vizat proiecte de renovare. „În acest moment nu se întrezăreste o modificare a acestui raport între renovare si constructii noi pe parcursul acestui an, situatie care va continua cel mai probabil si în 2013”, explică Marga Călin.

În 2011 vânzările de vopsele ale companiei Duraziv au depăsit pragul de 2 milioane de euro. Divizia de vopsele a fost lansată în a doua parte a anului 2010, moment care a marcat revenirea antreprenorului Daniel Guzu pe un segment de piată care l-a consacrat. 2011 a fost primul an când această divizie a functionat pe întreg parcursul anului.

Duraziv detine acum trei fabrici în România, dintre care una de mortare uscate, alta de vopsele si tencuieli pe bază de apă, iar a treia de profile metalice, toate situate lângă Bucuresti, în Popesti Leordeni. Fabrica de adezivi are o capacitate maximă de 200.000 de tone pe an, iar cea de profile metalice de 10.000 tone pe an.

Duraziv a investit până acum în productie circa 14 milioane de euro. Fabrica de adezivi a reprezentat o investitie cumulată de 8,5 milioane euro si a demarat productia în 2009, iar fabrica de vopsele si tencuieli cumulează investitii de circa 2 milioane euro derulate pe perioada 2010-2012, în timp ce divizia de profile a atras investitii în valoare de 3,5 milioane euro.

Duraziv este o companie activă pe piata de materiale de constructii încă din anul 2003, când a fost înfiintată sub denumirea initială de Bau Profil de către antreprenorii Daniel si Irina Guzu.


Compania produce materiale de constructii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisări interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare. 

Divizia producătoare de adezivi s-a lansat în urma unei investitii de peste 8,5 mil. euro într-o fabrică modernă, cu o capacitate de productie de 200.000 de tone pe an, situată în Popesti Leordeni.

Fabrica este dotată si cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. În 2011 compania a raportat o cifră de afaceri de 18 milioane de euro, în crestere cu 34% comparativ cu anul precedent.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//