• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

LeasePlan Romania - crestere cu 36% a cifrei de afaceri in primele 6 luni din 2012

LeasePlan Romania - crestere cu 36% a cifrei de afaceri in primele 6 luni din 2012

LeasePlan România a înregistrat în prima jumătate a anului o cifră de afaceri de 19 milioane de euro, în creştere cu 36% faţă de perioada similară a anului 2011 şi a investit 27 milioane de Euro în achiziţia de autovehicule. Creştere semnificativă s-a înregistrat şi la întreg nivelul pieţei de leasing operaţional, în toată această perioadă.

"Din estimările noastre, în primele 6 luni ale anului, am asistat la o creştere a pieţei de leasing operaţional de aproximativ 20%, raportat la perioada similară a anului trecut.”, a declarat Bogdan Apahidean, Director General LeasePlan România. “Pentru LeasePlan, în prima jumătate a anului, creşterea cifrei de afaceri a fost mai mare decât cea a flotei deoarece s-au înregistrat veniturile din vânzarea autovehiculelor returnate. Mai ales în trimestrul al 2-lea, livrările de maşini noi au fost contrabalansate de încetările de contracte, ceea ce a dus la o creştere netă mai mică faţă de anii trecuţi, dar în conformitate cu planul. Pentru perioada următoare, pe lângă continuarea creşterii flotei, o prioritate pentru noi este asistenţa oferită, nu numai persoanelor de decizie ci si, direct, conducătorilor auto. Ne aşteptăm, în continuare, la atingerea unei flote de 7.400 de autovehicule, până la finalul anului 2012.”, a adăugat Bogdan Apahidean.

În prima jumătate a anului, numărul total de autovehicule a crescut cu peste 30%, raportat la perioada similară a anului trecut. Astfel că, în momentul de faţă, flota auto administrată de LeasePlan la nivel naţional este formată din 6.900 autovehicule din care circa 92%  este administrată în sistem full operational leasing. În acelaşi timp, flota auto a companiei este alcătuită, în proporţie de 25%, din autovehicule comerciale (de maxim 3,5 tone), restul de 75% fiind reprezentat de autoturisme.

Pentru LeasePlan, anul acesta a adus cu el schimbări importante. Una dintre acestea este semnarea unor contracte cu companii mari din piaţă, precum: E.ON Moldova Distribuţie şi Praktiker Romania SRL. Exigenţele clienţilor privind calitatea serviciilor furnizate au crescut, astfel că portofoliul de produse a fost îmbunătăţit cu servicii noi.

Cel mai important este serviciul proactiv de Asistenţă Clienţi, lansat în aprilie. Centrat pe simplificarea efectuării programărilor pentru reviziile periodice şi pe oferirea suportului necesar în derularea formalităţilor legate de repararea daunelor, acest serviciu este răspunsul dat de companie aşteptărilor clienţilor.

LeasePlan România deţine acum un portofoliu de peste 170 de companii din domenii precum: industria energetică, servicii financiare, FMCG, IT&C, industria farmaceutică, etc. OMV PETROM SA, CEZ România, Ursus Breweries, Bancpost, Coca-Cola HBC România, Silcotub, IBM România si E.ON Moldova Distribuţie sunt doar câteva dintre cele mai importante.

LeasePlan este o companie financiară olandeză, înfiinţată cu peste 45 de ani în urmă. În prezent, LeasePlan este furnizorul numărul unu la nivel mondial în domeniul serviciilor de management de flote şi activează în 30 de ţări, cu peste 6.000 de angajaţi dedicaţi să furnizeze clienţilor servicii conform motto-ului "it's easier to leaseplan". Acţionariatul LeasePlan este constituit din Grupul Volkswagen (50%) şi Fleet Investments B.V. (50 %), o companie de investiţii deţinută de omul de afaceri german Friedrich von Metzler.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//