• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Italo Romena - noile linii strategice

Banca Italo Romena - noile linii strategice

Conducerea Băncii Italo Romena si-a prezentat noile linii strategice pentru perioada următoare. La conferinta a fost prezentă noua echipă managerială alcătuită din Paolo Mariani – Directorul General, Gheorghe Muntean – Directorul Sucursalei Bucuresti, Roberto Broggini – Directorul Comercial si Lucio Boato – Directorul Directiei Credite.

La patru luni de la numirea sa în functia de Director General al Băncii Italo Romena, Paolo Mariani a prezentat strategia pe care institutia o va urma pentru atingerea obiectivelor economice stabilite deservind totodată în mod optim teritoriile în care operează.

„Am venit în România acum patru luni cu dorinta de a cunoaste acest teritoriu în care institutia noastră operează, având în vedere investitiile italiene importante ce s-au făcut în această tară. După analizarea atentă a contextului local si a oportunitătilor oferite de piată, astăzi putem vorbi despre noile linii strategice ale institutiei”, a declarat Paolo Mariani, Director General al Băncii Italo Romena.

„Strategia noastră se va concentra pe segmentul Întreprinderilor Mici si Mijlocii, atât românesti, cât si italiene, si a retelei cu care aceasta interactionează. Mă refer în mod special la societătile de consultantă si la practicantii de Profesii Liberale. Bineînteles nu vom neglija segmentul persoanelor fizice pentru care realizam un proiect de remodelare a portofoliului de produse si servicii astfel încât acestea să fie în sintonie cu asteptările acestora”, a adăugat Paolo Mariani.

Noua conducere a Băncii are în vedere rearticularea si întărirea retelei comerciale pentru realizarea unei legături mai apropiate cu teritoriul si pentru cresterea eficientei operatiunilor. Banca Italo Romena pregăteste de asemenea lansarea de produse si servicii concepute pentru a răspunde necesitătilor specifice ale segmentelor cărora acestea le sunt adresate.

„Politica comercială a Băncii este gândită pentru a putea deservi la 360 de grade nevoile profesionale si personale ale clientilor. Astfel, pentru clientii persoane fizice, pe lângă produsele de creditare pentru investitii imobiliare si nevoi personale, portofoliul de produse va fi completat cu o serie de produse precum cardurile de credit cu perioada de gratie si facilităti suplimentare, împrumuturi pentru finantarea cheltuielilor pentru îngrijiri medicale sau pentru studii universitare si postuniversitare si produse de economisire”, a declarat Roberto Broggini, Directorul Comercial al Băncii Italo Romena.

„Pentru segmentul Întreprinderilor Mici si Mijlocii si cel al Profesiilor Liberale vor fi lansate linii de credit pentru investitii si pentru sustinerea activitătii curente, având conditii economice avantajoase, pachete de produse si servicii la costuri reduse, carduri de credit Business si produse de economisire. O altă linie de business pe care o propunem acestei categorii de clientelă este aceea a leasing-ului de tip instrumental, auto si imobiliar, urmare a preluării acestei ramuri de activitate de la Italo Romena Leasing”, a adăugat Roberto Broggini.

În ceea ce priveste activitatea de creditare a institutiei, Directorul Directiei Credite, Lucio Boato, a reafirmat sprijinul pe care Banca îl oferă clientelei prin punerea la dispozitie de produse adaptate la particularitătile solicitantilor.

„Banca va continua activitatea de acordare de credite atât către persoane fizice, cât si către mediul de afaceri, revizuind portofoliul de produse dar si lansând alte produse, cu respectarea în continuare a principiilor de prudentă impuse de actualul context economic”, a declarat Lucio Boato, Directorul Directiei Credite a Băncii Italo Romena.

Banca va fi prezentă si în sectoarele agriculturii si al energiei regenerabile precum si în cel al fondurilor structurale, cu produse de cofinantare si servicii de consultantă, prin colaborarea cu companii specializate în realizarea unor astfel de proiecte.

„Printre prioritătile Băncii  se numără continuarea investitiilor în sisteme informatice, după schimbarea din 2011 a solutiei de core-banking si internet banking, precum si în cadrul activitătilor de supraveghere si control prin implementarea de aplicatii specifice în privinta activitătii de cunoastere a clientelei”, a declarat Gheorghe Muntean, Directorul Sucursalei Bucuresti.

Banca Italo Romena a fost înfiintată în anul 1980 si reprezintă un prim exemplu de joint-venture între Italia si România în sectorul bancar. Din anul 2000, face parte din Grupul Veneto Banca, care se află printre primele 12 institutii financiar-bancare din Italia.


Din 2001, Banca Italo Romena si-a dezvoltat treptat reteaua teritorială si portofoliul de clienti. Dintr-o bancă orientată, la început, către segmentul corporate, în special către societătile italiene, aceasta s-a deschis, cu timpul, si către societătile românesti si către segmentul retail.

Sediul central al Bancii Italo Romena se află în Italia (provincia Treviso), iar în România aceasta operează prin Sucursala Bucuresti, a cărei retea cuprinde 22 de agentii, dintre care 5 se află în Bucuresti si 17 sunt situate în cele mai importante orase.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//