Premiile AME (Asian Marketing Effectiveness) sunt oferite de Media, revista de afaceri ~ si comert numarul 1 din regiunea Asia-Pacific. Campania Malaysia: Truly Asia, creata ~ de agentia TBWA-ISCMalaezia pentru Ministerul Turismului din Malaezia, a primit ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Campania TBWA Malaysia, Truly Asia, a primit aurul la premiile AME
Premiile AME (Asian Marketing Effectiveness) sunt oferite de Media, revista de afaceri si comert numarul 1 din regiunea Asia-Pacific. Campania "Malaysia: Truly Asia", creata de agentia TBWA-ISCMalaezia pentru Ministerul Turismului din Malaezia, a primit titlul de "Cea mai buna campanie asiatica de marketing si branding pe termen lung". Premiul a fost acordat in cadrul unei ceremonii de premiere ce a avut loc in MGM Grand din Macau.
Campania "Malaysia: Truly Asia" este la cel de-al doilea mare premiu, dupa ce in 2006 a fost distinsa cu medalia de argint in cadrul aceleiasi ceremonii. TBWA-ISC Malaysia, agentie din cadrul grupului TBWA cu sediul in Kuala Lumpur, a coordonat si a dezvoltat constant campania internationala de promovare a turismului in Malaezia incepand din 1999.
De atunci si pana in prezent, campania a castigat in medie aproximativ trei premii internationale pe an pentru creatie, marketing, BTL si internet marketing, ajungand la un total de aproape 30 in prezent. Din momentul in care Ministerul Turismului a devenit clientul TBWA, numarul de turisti care au intrat in tara s-a triplat: de la 6 milioane in 1998 la 21 de milioane de turisti in 2007. O crestere asemanatoare a avut loc si in cazul veniturilor obtinute din turism la nivel national (14 miliarde de USD in 2007).
Austen Zecha, Group Founder si Presedinte al agentiilor TBWA din Malaezia considera premiul ca fiind "dovada ca aceasta campanie chiar functioneaza si continua sa fie o investitie rentabila an de an pentru Ministerul Turismului".
"Acest premiu este, privind din perspective de marketing si branding, mult mai important decat toate celelalte premii obtinute in competitii de creatie publicitara", a continuat Austen Zecha. Asta nu inseamna ca "Malaysia Truly Asia" nu este o campanie creativa: "Daca nu ar fi fost destul de creativa incat sa atraga publicurile tuturor canalelor media aceasta campanie nu ar fi dus la cresterea constanta a veniturilor din turism ale Malaeziei", a explicat Austen Zecha.
Toate aceste premii internationale obtinute de TBWA pentru campania "Malaysia: Truly Asia" au dus la semnarea unui nou contract pentru 3 ani intre TBWA si Ministerul Turismului din Malaezia. "Ma indoiesc foarte tare ca mai exista undeva o campanie de turism care sa fi fost atat de eficienta si de premiata", a adaugat Austen Zecha.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info