Lowe & Partners a creat pentru Bancpost noua campanie de comunicare pentru ~ produsul credit de nevoi personale. Primul pas în dezvoltarea platformei de comunicare ~ a constat în brandingul produsului: Creditul Nume Prenume. Atât ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Campania Creditul Nume Prenume pentru Bancpost, semnata de Lowe&Partners

Lowe & Partners a creat pentru Bancpost noua campanie de comunicare pentru produsul credit de nevoi personale. Primul pas în dezvoltarea platformei de comunicare a constat în brandingul produsului: Creditul Nume Prenume. Atât brandingul cât si call to action-ul “Probează creditul care ti se potriveste!” îi invită pe consumatori să afle detalii despre creditul special gândit pentru fiecare dintre ei.
"Fiecare client este unic si trebuie tratat ca atare. De aceea ne-am gândit să-i oferim un produs special, care sa poată fi ajustat în functie de nevoia si profilul său. Ne-am dorit un concept creativ care să comunice cât mai clar avantajele noului produs, să întărească ideea de individualizare a solutiei cu care venim în întâmpinarea fiecărui client, spune stefania Cristescu Marketing & Communications Manager, Divizia Creditare Persoane Fizice, Bancpost.
"Ideea ne-a venit de la caracteristicile produsului căruia trebuia să-i găsim o denumire si să-l comunicăm. Ne-am dat seama că un singur nume nu e de ajuns pentru un produs care se poate personaliza, asa că am venit cu vreo câteva milioane de variante. Adică un nume de produs pentru fiecare posibil client în parte. În jurul acestei idei am construit si am dezvoltat mai departe campania în toate mediile de comunicare”, spune Mihai Fetcu – Creative Director Lowe&Partners.
Activarea campaniei a constat în lansarea unei aplicatii inovatoare pentru România prin care oamenii erau invitati să-si caute numele pe Google si automat le era generat creditul care le poartă numele. Apoi, activitatea s-a mutat în statia de metrou Pipera, care a fost special amenajată în spiritul campaniei. Aici oamenii sunt invitati să-si facă o poză cu unul dintre planurile de creditare care i se potriveste si să intre în concursul de pe pagina de Facebook Bancpost.
Campania este acum on air si va rula până la sfârsitul lunii iunie, fiind sustinută în toate mediile de comunicare: TV, print, radio, online, OOH, POSM în sucursale.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Stefania Cristescu si Cristina Benu - din partea Bancpost; Răzvan Dumitrescu –Strategy Director, Mihai Fetcu – Creative Director, Marina Cordun - Copywriter, Claudia Pascu – Art Director, Ana Smultea – Senior Account Manager, Cristina Popovici- Account Manager din partea Lowe&Partners.
Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer si, local, la Effie, Ad`Or, AdPrint. În România de 19 ani, Lowe creează pentru clienti precum: Bancpost, Bergenbier S.A., Ferrero, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Praktiker, Johnson & Johnson sau Crucea Rosie Română.
Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra si birouri în peste 90 de tări si peste 9000 de angajati în reprezentantele sale din întreaga lume. Lowe &Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, Brand Connection, GolinHarris, HyperActive, Mobile Works si Medic One.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info