• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hornbach - vanzarile consolidate ale Grupului Hornbach au urcat cu 6,2%

Hornbach - vanzarile consolidate ale Grupului Hornbach au urcat cu 6,2%

Hornbach Holding AG, unul dintre principalii operatori de magazine de bricolaj din Europa, a raportat în anul financiar 2011 / 2012 (început la 1 martie 2011 şi finalizat la 29 februarie 2012) o creştere cu 6,2% a vânzărilor consolidate, la 3,2 miliarde de euro. Veniturile operaţionale (EBIT) au crescut, de asemenea, cu 6,3%, ajungând la 169,1 milioane de euro. Compania, înclusă în cadrul indicelui bursier S-Dax, şi-a atins astfel estimările în ceea ce priveşte vânzările şi veniturile, crescându-şi în acelaşi timp competitivitatea pe piaţă. Acest lucru este valabil în special pentru magazinele din Germania, care au consemnat o creştere peste ritmul înregistrat la nivelul întregului sector, extinzându-şi cota de piaţă de la 8,8%, la 9,2%.

Vânzările magazinelor din cadrul grupului Hornbach au crescut cu 2,8% în anul financiar 2011 / 2012, fără a lua în calcul unităţile nou deschise sau cele închise, după ce în anul financiar precedent creşterea a fost de 2,6%. Hornbach a raportat o majorare puternică în Germania, unde vânzările magazinelor au crescut cu 5,8%, cea mai mare creştere de la listarea la Bursă a Hornbach Baumarkt AG (parte a Hornbach Holding AG) în noiembrie 1993. Prin comparaţie, sectorul de bricolaj din Germania a înregistrat o creştere de doar 1% în perioada ianuarie – decembrie 2011, în timp ce vânzările din magazinele Hornbach  în aceeaşi perioadă au crescut cu mai mult de 7 procente. 

„Pentru noi, anul financiar 2011/2012 a fost extraordinar!”, a declarat Albrecht Hornbach, Preşedintele Consiliului de Administraţie al  Hornbach Holding AG, în timpul prezentării rezultatelor companiei în Frankfurt. El a caracterizat veniturile companiei ca şi „remarcabile”.

Veniturile operaţionale (EBIT) în cadrul celui mai mare subgrup, Hornbach Baumarkt AG, ale cărui 134 de magazine prezente în 9 ţări au depăşit pentru prima dată vânzări de 3 miliarde de euro, au ajuns la 128,4 milioane, în creştere cu 7,8% faţă de perioada precedentă. Această creştere a fost determinată de corelarea vânzărilor mai mari cu stabilizarea marjei brute şi îmbunătăţirea cheltuielilor din magazine.

Hornbach Baustoff Union, unul dintre cele trei subgrupuri ale companiei, care în acest moment operează 24 de magazine de construcţii în sud-vestul Germaniei, şi-a majorat veniturile operaţionale (EBIT) cu 16,5%, la 3,8 milioane de euro. 

Situate la 39 de milioane de euro, veniturile operaţionale (EBIT) ale subgrupului Hornbach Immobilien AG au depăşit uşor cifra de anul trecut. 

În total, veniturile operaţionale ale Hornbach Holding AG au crescut cu 6,3%, în conformitate cu vânzările, ajungând la 169,1 milioane de euro. Venitul net consolidat  al  Hornbach Holding AG a ajuns la 94,6 millioane de euro. În anul financiar precedent, la venitul net consolidat, de 99,1 milioane de euro, s-a aplicat retroactiv un impozit pe venit de 8,2 milioane de euro.

„Creşterea veniturilor în ultimul an financiar este cu atât mai importantă dacă luam în calcul investiţiile de zeci de milioane de euro derulate în proiecte strategice, unul dintre acestea fiind extinderea zonei de retail online”, a mai spus Preşedintele Consiliului de Administraţie.

Pe www.hornbach.de, constructorii, pasionaţii de bricolaj şi iubitorii de grădini se pot informa cu privire la peste 40.000 de produse, iar peste 13.000 dintre acestea pot fi livrate direct la ei acasă. Potrivit lui Albrecht Hornbach, mai multe milioane de euro au fost investite în modernizarea magazinelor, prin îmbunătăţirea imaginii acestora, a departamentelor de vopseluri, precum şi a expozitoarelor de băi şi bucătării din cadrul lor. Mai mult chiar, Hornbach Group a direcţionat milioane de euro în creşterea eficienţei energetice în magazinele existente. "Am realizat aceste cheltuieli fără să afectăm veniturile şi mai ales pentru a susţine o creştere durabilă. Am investit în noi!", a subliniat Albrecht Hornbach.

Potrivit Preşedintelui companiei, faptul că Hornbach a ocupat în 2011 cea mai înaltă poziţie în cadrul Kundenmonitor Deutschland, cel mai important sondaj din Germania referitor la satisfacţia consumatorului, comparativ cu orice alt operator de magazine tip DIY a fost un adevărat succes. Consumatorii au nominalizat Hornbach pe primul loc la 17 din 33 de categorii. Printre acestea se numără valoarea produselor, sfaturile specialiştilor, şi, cea mai importantă categorie dintre toate, “Satisfacţia generală”. De asemenea, Hornbach a fost numit pe primul loc în sondaje similare în Austria, Elveţia şi Suedia. “Hornbach are o imagine foarte bună printre consumatori”, a comentat Albrecht Hornbach. “Oamenii apreciază mixul pe care îl găsesc la Hornbach: specialişti, o gamă largă de produse, servicii de calitate şi preţuri scăzute. În acest fel ne situam mult în faţa competitorilor noştri”.

Şi în România, potrivit unui studiu realizat în noiembrie 2011, magazinele Hornbach se află pe prima poziţie în preferinţele clienţilor atunci când vine vorba de sortimentaţie, raport calitate - preţ, consiliere, produse calitative.

„În magazinele noastre răspundem principalelor nevoi ale clienţilor şi le punem la dispoziţie o gamă variată şi extinsă de produse fiind astfel partenerul ideal pentru proiecte de construcţii şi amenajări. În acelaşi timp, structura preţurilor şi calificarea personalului sunt alţi factori care au dus la fidelizarea clienţilor şi  au contribuit la aprecierea de care ne bucurăm”, a declarat, la rândul său, Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Până la 15 noi magazine şi relocări planificate pentru următorii doi ani

Hornbach Group şi-a majorat investiţiile cu 50 de milioane de euro în anul financiar 2011/2012, la 162,9 milioane de euro, în acelaşi timp îmbunătăţind şi structura capitalului. Rata capitalizării la nivel de grup a crescut de la 43,1% la 45,9%.

“Volumul mare de lichidităţi, care se ridică la peste 400 de milioane de euro, împreună cu gama de instrumente financiare de care dispunem, ne asigură o flexibilizare a investiţiilor realizate pentru creşterea companiei”, a adăugat Albrecht Hornbach.

Prin deschiderea a trei noi magazine, Hornbach a atins un randament maxim în ceea ce priveşte numărul de magazine estimate pentru a fi inaugurate în anul financiar 2011 / 2012. 

Planurile pentru următorii doi ani vizează construirea a 15 magazine noi, unele dintre acestea în locul unor unităţi deja existente, expasiunea continuând în ţările europene. Hornbach Group, care are un total de 14.320 de angajaţi  (la data de 29 februarie 2012  - plus 4%), are un buget de investiţii cuprins între 200 şi 250 milioane de euro  pentru următorii ani financiari 2012/2013 şi  2013/2014.

Potrivit prognozei publicate în raportul anual, în anul financiar curent vânzările ar putea înregistra un ritm de creştere mediu de o singură cifră, dar nu mai mare de 5%, în timp ce pentru anul financiar următor, ritmul mediu de creştere al vânzărilor ar putea depăşi acest nivel, însă nu va trece de pragul de 10%. Veniturile operaţionale ale grupului ar putea să depăşească uşor cifra din exerciţiul financiar precedent. În anul financiar 2013 / 2014, acestea vor înregistra o creştere disproporţionată comparativ cu vânzările raportate pentru aceeaşi perioadă.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//