• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Start Business - tinerii antreprenori propun solutii pentru educatie

Start Business - tinerii antreprenori propun solutii pentru educatie

BCR şi Junior Achievement Romania au premiat câştigătorii finalei naţionale START! Business cu o bursă de finanţare şi susţinerea participării la finala Europe Enterprise Challenge 2012, Skopje. Cele două companii pilot care au câştigat premiile s-au orientat spre rezolvarea unor probleme ale sistemului educaţional prin produse şi servicii originale.

Premiul Investiţia Anului, o bursă de 2500 EUR oferită de BCR pentru sprijinirea lansării afacerii, a fost câştigat de Educativo, o echipă formată din studenţi ai Universitătii Bucureşti şi Şcolii Naţionale de Ştiinţe Politice şi Administrative. Produsul lor oferă părinţilor un pachet de poveşti pentru copii diferite de cele tradiţionale: eroii poveştilor Educativo sunt copii la fel ca cei care le citesc, iar aventurile lor se încheie de fiecare dată cu un mesaj sau o lecţie adaptată la lumea de azi.

“Proiectul Educativo este un concept nou de poveşti educative, cu tâlc contemporan, segmentate pe vârste. Proiectul îşi  propune să salveze generaţiile viitoare de la a mai primi repere eronate despre societate, repere care să îi ducă la imposibilitatea diferenţierii realului de fictiv. Dorim să oferim o viziune nouă asupra poveştilor, să împletim armonios etica generaţiei de ieri cu pasiunile pentru tehnologice de azi, pentru a educa şi forma generaţia de mâine, iar premiul Investiţia Anului 2012 este pentru noi acel ajutor financiar de care aveam mare pentru a putea începe”, spune Cristina Stan, preşedintele echipei.

Câştigătorii premiului Compania Anului, care vor participa la finala Europe Enterprise Challenge de la Skopje printr-o bursă Junior Achievers susţinută de BCR, s-au orientat tot spre educaţie. Next Steve (realizat de studenţi de la Academia de Studii Economice Bucureşti) urmăreşte să dezvolte cât mai devreme, de la vârsta de 10 – 15 ani, acele abilităţi de comunicare, creativitate şi motivare de care tinerii vor avea nevoie pentru a deveni “următorii” Steve Jobs - profesionişti şi antreprenori dedicaţi valorilor de inovaţie şi calitate.

Finala Compania Anului START! Business reuneşte anual cele mai bune companii pilot, echipe de tineri care învaţă ce înseamnă să devină antreprenori în mod practic: prin lansarea şi testarea pe piaţă a unui produs sau serviciu real. Fiecare dintre cele 11 echipe finaliste au început acest proces în noiembrie 2011 şi au beneficiat de-a lungul anului academic de suportul  consultanţilor voluntari BCR.

De asemenea, juriul a acordat premii speciale pentru alte cinci echipe participante:

Produsul anului a fost câştigat de echipa Unicraft (Universitatea Babes-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Business) (produse personalizate pentru evenimente)

Serviciul anului a fost câştigat de echipa Easy Startup (Universitatea Bucureşti) (software de prognoza financiară pentru antreprenori)


Cea mai bună idee de afacere a fost câştigat de NFC Shop (Academia de Studii Economice din Bucureşti) (produse bazate pe tehnologia NFC)

Cea mai bună strategie de marketing a fost câştigat de Turist de Week-end (Academia de Studii Economice din Bucureşti) (portal de servicii turistice de weekend)

Antreprenoriat în IT a fost câştigat de echipa Studento Press (Universitatea Transilvania din Braşov) (revista digitala pentru studenti)

57 de echipe din 22 de universităţi s-au înscris în ediţia 2010 – 2011 a programului START! Business, care oferă studenţilor de orice profil experienţa unică de a dezvolta şi pilota un produs sau serviciu în cadrul unei mini-companii cu clienţi şi operaţiuni reale, pentru a dezvolta încrederea şi spiritul necesare reuşitei ca antreprenori.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzând societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private şi a bancilor de locuinţe. BCR este banca Nr.1 în Romania după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 643 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzactiilor bancare, clienţii BCR având la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM – peste 2.000 de bancomate si POS – peste 18.000 de terminale pentru plata cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.  Implicarea în comunitate este unul dintre pilonii modelului de business al BCR. Banca dezvoltă şi susţine proiecte de impact care contribuie în mod direct la o evoluţie sustenabilă a comunităţii, în domeniile: Educaţie (în special cea financiară), Antreprenoriat şi Social.

Junior Achievement Romania, organizatie non-profit a fost fondată în anul 1993 şi este parte a Junior Achievement Worldwide®, USA şi Junior Achievement-Young Enterprise, Europe. JA este cea mai mare şi cea mai dinamică organizaţie internaţională de educaţie economică şi antreprenorială. În România, programele JA de tip "learning by doing"  sunt urmate anual de peste 284 000 de elevi din 2 400 de insitituţii de învăţământ şi se desfăşoară local în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, instituţiile de învăţământ şi comunitatea de afaceri.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//