• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Detectivii Veloverzi - un proiect verde - urban - 9 iunie 2012

Detectivii Veloverzi - un proiect verde - urban - 9 iunie 2012

I love Bucharest lanseaza vanatoarea de comori Detectivii Veloverzi ce va avea loc pe 9 iunie, cu ocazia Zilei Internationale a Mediului.

"Inscrie-ti echipa pe www.treasurehunters.ro si incepe jocul! Ai 2 trasee! 2 genuri de distractie: pe bicicleta in Oras sau impreuna cu copiii tai in Herastrau. Te asteapta multe premii! Pe 9 iunie, toti bucureştenii sunt invitati, cu mic cu mare, la vânătoare de comori. Acestia vor avea parte de o “cursă” prin Bucureşti, pe biciclete sau pe jos, iar cei mai rapizi şi creativi sunt asteptati la finish cu premii si laude! Cei mai vioi detectivi vor dezlega misterele oraşului, pe biciclete, iar părinţii, bunicii şi prichindeii vor decoperi la pas comorile din Parcul Herăstrău", explica organizatorii.

De Ziua Mediului, detectivii veloverzi vor trebui să descopere comorile “verzi” ale Bucureştiului. Se vor întrece în probe distractive, jocuri, şi concursuri care le vor solicita imaginaţia, dar şi cunoştinţele despre mediu, iar premiile vor fi pe masura: o bicicleta de la www.decathlon.ro si o excursie de doua persoane la Venetia oferita de www.doarvacante.ro, dar si multe altele.

Vânătoarea de comori va fi în două zone cu grade de dificultate diferite: Parcul Herastrau si un traseu de oras cu startul la Piata Victoriei.

Programul I love Bucharest şi-a câştigat notorietatea în capitală dar şi în ţară prin impactul proiectelor sale de artă care vizează spaţiul public bucureştean şi comunitatea. Colaboram cu instituţii publice precum Primăriile din Bucureşti, Metrorex, sau cunoscutele Muzee din Bucuresti: Muzeul Ţăranului Român, Muzeul Naţional de Geologie, Muzeul de Istorie Naturală “Grigore Antipa”, ArCub, Universitatea din Bucureşti, Universitatea de Arhitectură “Ion Mincu”, Muzeul Municipiului Bucureşti şi multe alte ONG-uri şi firme private.

In anul 2008 programul I love Bucharest a fost câştigătorul unui grant al Swiss Cultural Programme în România şi United Experts şi şi-a desfăşurat proiectele şi activităţile sub Anul European al Dialogului Intercultural. Trei ani la rând (2010, 2011, 2012) programul a fost unul din caştigătorii Administraţiei Fondului Cultural Naţional prin proiectul: Aventurile lui MR Urban.De asemenea, un proiect foarte important pentru Capitală organizat şi desfăşurat de “I love Bucharest” este Bucharest metroART, proiect conceput pentru regenerarea estetică a staţiilor de metrou prin intervenţii artistice. S-a intervenit în staţiile de metrou Gara de Nord şi Piaţa Victoriei.

Parteneri: Apanova, Doar Vacante, Dechatlon, RFI Romania, Matergeea, InBox Design, Delicatese din Poiana Fermecata, Mai Mult Verde, Culture Soup, Ostraw Vegan, Les saveurs d’Yveline, Jimminy Cricket. Parteneri media: IQads, Orasul Meu, Publicicleta, BeWhere!, Muzeul de Istorie Naturala Grigore Antipa, RomaniaPress, TopGear, Science Focus, Money Magazine, URBAN.ro, Business Woman, FOTO4all.ro, FreeRider, HotCity.ro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//