• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hercesa va lansa proiectul rezidential Estellas Residencias

Hercesa va lansa proiectul rezidential Estellas Residencias

Estellas Residencias, cel de-al doilea proiect imobiliar de mari dimensiuni lansat de Hercesa in Bucuresti, face parte dintr-un proiect integrat cu 18.000 metri patrati de birouri si 9.000 mp de spatii comerciale, se arata intr-un comunicat al dezvoltatorului imobiliar spaniol.

Proiectul a fost lansat in cadrul Targului National Imobiliar, proiectul urmand sa aduca in piata 800 de apartamente care vor fi livrate in patru faze. In prima faza, dezvoltatorul pune in vanzare 102 apartamente intr-un bloc de 17 etaje. In fazele urmatoare vor fi puse in vanzare alte patru blocuri cu 700 de apartamente. Prima faza va avea atat apartamente cu 2, 3 si 4 camere, cat si duplexuri.

Complexul va avea aproximativ 800 locuri de parcare, urmand ca in prima faza sa se dea in folosinta 102 locuri de parcare. Clientii Estellas Residencias vor beneficia de un sistem de plata care consta in achitarea unui avans de 10 la suta la semnarea precontractului, apoi sapte la suta din valoarea contractata se vor plati in rate lunare egale timp de 2 ani, urmand ca inca 8 la suta sa fie platiti ca o rata finala.

La predarea apartamentului se vor plati restul de 75 la suta din valoarea contractata. Infiintata in 1975, Hercesa Inmobiliaria este unul dintre liderii pietei imobiliare din Spania si Europa de Vest. Hercesa este activa pe domeniul rezidential, industrial si tertiar. Portofoliul in lucru al companiei este de aproximativ 30.000 de locuinte in curs de dezvoltare in Spania, Portugalia, Romania, Bulgaria, Republica Ceha, Polonia, Maroc, Ecuador, Mexic si Panama. In Romania, Hercesa are in lucru proiecte rezidentiale, de birouri, hoteliere si integrate - Vivenda Residencias, Ghencea, Cismigiu si Mircea Voda.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//