• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

JW Marriott, in parteneriat cu The Grand, s-a alaturat campaniei internationale Ora pamantului 2012

JW Marriott, in parteneriat cu The Grand, s-a alaturat campaniei internationale Ora pamantului 2012

Hotelul de 5 stele din Bucureşti JW Marriott Grand Hotel, a participat la evenimentul mondial “Ora pământului” (31 martie 2012 - ora 20:30 - 21 :30) prin stingerea tuturor luminilor exterioare şi reducerea la minimum a intensităţii luminilor din interior ale complexului de lux The Grand. Oaspeţii complexului au fost informaţi despre scopul campaniei şi efectele la nivel mondial.

În interiorul fiecărei camere de hotel a rulat un mesaj care îndemna fiecare oaspete să acţioneze responsabil prin stingerea luminii. Luminile din interior au fost reduse la stadiul minim de funcţionare a activiţăţii restaurantelor hotelului şi galeriei de lux The Grand Avenue. Personalul de la recepţie a informat oaspeţii asupra mesajului acţiunii, iar conducerea hotelului a pregătit şi o surpriză artistică pentru participanţi.

Oaspeţii hotelului JW Marriott Bucharest Grand Hotel şi angajatii complexului de lux The Grand au întărit mesajul global al campaniei “Ora pământului”, adresat fiecărei persoane, companii şi comunităţi pentru a-şi asuma responsabilitatea şi a se implica în acest eveniment. Cu această ocazie, clienţii hotelului JW Marriot s-au transformat în susţinătorii campaniei, reducând la minimum sau renunţând complet la luminile interioare din camere şi apartamente şi delectându-se cu un concert de pian la lumina lumănărilor ecologice din soia, din cafeneaua Vienna Lounge.

În semn de respect pentru mediu, în complexul The Grand se folosesc echipamente electrice economice, instalaţii sanitare ce raţionalizează consumul de apă, consumabile fabricate din materiale reciclate şi biodegradabile, care sunt ulterior reciclate.

Evenimentul mondial “Ora pământului” este un semnal de alarmă menit să atragă atenţia asupra pericolelor generate de poluare, consum iresponsabil de resurse şi alţi factori ce deteriorează mediul înconjurător.

Prin iniţiativa celor de la WWF (World Wide Fund for Nature) reprezentaţi în România de Reinvent Consulting,  JW Marriott Grand Hotel şi complexul The Grand s-au alăturat instituţiilor de prestigiu din 43 de oraşe din intreaga ţară, prin stingerea luminilor exterioare şi cele interioare şi prin deconectarea echipamentelor electronice aflate în stand-by.

Compania Marriott International este un susţinător activ al cauzelor de mediu, prin implicarea clienţilor şi a angajaţilor în diverse proiecte ecologice. Prin programul Marriott Spirit to Preserve, în cele peste 3.700 de proprietăţi ale companiei sunt susţinute activităţi de protejare a mediului: consumul raţionalizat de apă şi energie, controlul şi reciclarea deşeurilor, contractarea de produse şi servicii care folosesc materii prime ecologice sau care au drept scop conservarea energiei.
 
La nivel mondial, “Earth Hour” există deja ca o campanie unică în istorie printre acţiunile de conştientizare a problemelor mediului înconjurător generate de activitatea umană. Lansată în Sydney în 2007, Earth Hour şi-a demonstrat utilitatea, prin reducerea consumului de energie electrică cu 10,2 %, echivalent cu scoaterea de pe şosele a peste 48.000 de autovehicule. Anul trecut, peste 1,3 miliarde de persoane din 130 de ţări au participat la campanie. În acest an, Earth Hour a oprit lumina pentru o oră, in 6494 de oraşe din 150 de ţări.

Hotelul de 5 stele JW Marriott Bucharest Grand Hotel pune la dispoziţia oaspeţilor 402 camere, 3 restaurante speciale, cafenea, două săli de evenimente, facilităţi extinse pentru conferinţe, toate la un standard internaţional de înaltă clasă.

Locaţia hotelului JW Marriott se află în complexul multifuncţional de lux The Grand, care mai cuprinde galeria de lux The Grand Avenue, birouri cu facilităţi de ultimă generaţie The Grand Offices, Clubul de Sănătate World Class şi parcarea The Grand Parking cu 533 de locuri securizate.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//