• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Campanie Nikon si F64 Studio in perioada 2 aprilie - 15 mai 2012

Campanie Nikon si F64 Studio in perioada 2 aprilie - 15 mai 2012

F64 Studio, lider pe piata echipamentelor foto-video din România, împreună cu Nikon anuntă debutul campaniei „Câstigă din pasiune”, initiativă care îsi propune să răsplătească pasiunea pentru fotografie prin premii extrem de tentante. Astfel, în perioada 2 aprilie – 15 mai, orice aparat Nikon achizitionat prin magazinul F64 Studio va aduce cumpărătorului o sansă la mare premiu al campaniei, un autoturism Toyota Auris. 

Pentru participarea la concurs, utilizatorii care cumpără un aparat foto Nikon între 2 aprilie – 15 mai, trebuie să acceseze pagina dedicată www.f64.ro/nikon si să se înscrie în perioada 2 aprilie – 20 mai. Pentru validarea înregistrării, acestia vor trebui să mentioneze codul facturii. Odată înscrisi, participantii vor fi luati în calcul pentru toate tragerile la sorti, săptămânale si lunare, si bineînteles pentru desemnarea câstigătorului autoturismului Toyota Auris. Tragerea la sorti finală se va face după 10 zile de la data ultimei achizitii conforme regulamentului.

Atât utilizatorii în căutarea unui aparat foto compact, cât si fotografii profesionisti interesati în achizitionarea unui D-SLR de ultimă generatie vor avea sanse egale la mare premiu, dar si la premiile acordate pe întreaga durată a campaniei. În fiecare  săptămână, participantii vor avea sansa de a câstiga câte un voucher în valoare de 500 de lei, iar zilnic se va derula o extragere la sorti prin care se pot câstiga căni în formă de obiectiv Nikkor.

Marian Alecsiu, General Manager, F64 Studio: ”Pasiunea pentru fotografie aduce recompense prin fiecare cadru care reuseste să spună o poveste, dar suntem încântati ca alături de partenerul nostru Nikon le putem oferi clientilor F64 Studio o sansă de a câstiga premii reale, atât de tentante. Sperăm ca atât fotografii amatori, cât si pe cei care se bazează pe un D-SLR să profite de această campanie pentru actualizarea aparatului foto cu unul dintre noile modele Nikon”.

Violeta Moisa, Marketing Manager Nikon: “Ne bucurăm că reusim încă o dată să venim în întâmpinarea fanilor Nikon si a tuturor pasionatilor de fotografie din România. Prin campania « Câstigă din pasiune » ne propunem să creăm un nou pol de interes în jurul noilor modele lansate de Nikon în România dar si să tinem în priză comunitatea foto printr-un concurs cu o miză semnificativă, aceasta fiind una dintre cele mai incitante campanii derulate pe segmentul foto din România."

F64 Studio, lider pe piata echipamentelor foto-video din România, detine cel mai mare magazin online de profil pe piata românească de comert electronic: www.F64.ro  În prezent, compania numără aproximativ 100 de angajati si are 3 sedii:  strada Vigilentei nr. 7, strada Bucovina nr. 2B (al studioului foto, unde se organizează si cursuri de specialitate), iar din 11 octombrie 2011, a deschis cel de-al treilea sediu, magazinul cu cel mai mare spatiu comercial dedicat echipamentelor foto-video din sud-estul Europei, în Bd.Unirii 45, magazin cu program extins, deschis în fiecare zi a săptămânii (inclusiv sâmbătă si duminică).

F64 Studio înseamnă atât un spatiu fizic pentru o gamă variată foto-video, cât si un magazin online, pentru clientii care agreează sistemul plătilor online si al livrărilor la domiciliu sau al celor din provincie.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//