• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Usain Bolt, cel mai rapid om din lume, este vedeta campaniei promotionale de primavara Visa Europe din 2012

Usain Bolt, cel mai rapid om din lume, este vedeta campaniei promotionale de primavara Visa Europe din 2012

Cu ocazia Jocurilor Olimpice şi Paralimpice de la Londra din 2012, Visa Europe îşi lansează noua campanie menită să aducă Jocurile mai aproape de consumatorii din Europa. În România, promoţia de primăvară Visa se desfăşoară între 1 aprilie şi 31 mai 2012, oferind posesorilor de carduri ocazia de a trăi atmosfera Jocurilor Olimpice prin şansa de a câştiga excursii la Ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice din Londra 2012 şi sute de premii în bani.

Toţi posesorii de carduri Visa care îşi utilizează cardul la cumpărături în lunile aprilie şi mai vor participa la promoţie. Fiecare plată efectuată cu cardul Visa reprezintă o înscriere în promoţie şi o şansă în plus la tragerea la sorţi pentru cinci premii zilnice în valoare de 500 lei fiecare şi ocazia de a câştiga excursii la Londra. În plus, chiar şi cei care nu au un card Visa au şansa de a câştiga o excursie la Londra dacă se înregistrează pe pagina web Visa Tărâmul de Aur visa.ro/ro/taramuldeaur/acasa.aspx

Vedeta campaniei Visa este Usain Bolt, cel mai rapid om din lume, campion mondial şi olimpic şi deţinător al recordului la sprint, care este şi Ambasadorul Inovaţiei pentru Visa Europe. Bolt simbolizează viteza, eficienţa şi performanţa – capacitatea de a obţine rezultate excepţionale chiar şi pe cea mai mare scenă a lumii.

„Londra va fi cea mai mare arenă sportivă din lume în 2012. Voi merge acolo cu un singur ţel – să îmi apăr titlurile olimpice. Toată lumea cunoaşte şi are încredere în brandul Visa, care oferă acum posibilitatea de a face plăţi chiar mai rapid şi mai uşor, prin urmare colaborarea mea cu ei este o alegere firească”, a declarat Usain Bolt, Ambasadorul Inovaţiei pentru Visa Europe.

Şi pentru Visa Europe, Londra 2012 reprezintă ocazia de a arăta lumii întregi cele mai recente tehnologii de plăţi, cum ar fi plăţile contactless şi mobile, care vor permite posesorilor de carduri să efectueze plăţi sigure, performante şi rapide. Pe durata Jocurilor, inovaţia plăţilor va fi în centrul atenţiei datorită prezentării tehnologiilor de plăţi mobile de ultimă generaţie de către Visa Europe şi implementării infrastructurii de plăţi contactless în Londra şi în zonele de desfăşurare ale Jocurilor Olimpice şi Paralimpice. Pentru prima dată consumatorii pot alege să vină fără numerar la ei şi să facă plăţi contactless folosind fie cardurile contactless, fie un telefon mobil cu tehnologie NFC (Near Field Communication) activată.

Promoţia de primăvară Visa se va derula în România între 1 aprilie şi 31 mai cu mesajul „Ajungi la Jocurile Olimpice mai repede decât Bolt” şi va fi promovată la televiziune, online, la radio şi la punctele de vânzare ale presei.

Visa este sponsor global al Jocurilor Olimpice încă din 1986 şi al Jocurilor Paralimpice din 2002 şi a fost primul sponsor global acceptat la Jocurile din 2012. Visa s-a angajat să se implice în organizarea Jocurilor Olimpice până în anul 2020.

Cel mai mare eveniment sportiv din lume, Jocurile Olimpice şi Paralimpice, oferă Visa o ocazie fără precedent de a-şi promova brandul în rândul unei baze de clienţi vaste şi diversificate şi de a promova preferinţa pentru produsele şi serviciile Visa la nivel internaţional şi local.

Cu ocazia Londra 2012, Visa va putea demonstra alternative accesibile, rapide şi sigure de înlocuire a numerarului, prezentând plăţi contactless, tehnologii mobile, dar şi alte inovaţii. Această viziune cuprinde:
Cardurile Visa contactless: sunt deja emise în Marea Britanie şi în alte regiuni ale lumii, inclusiv in Romania. În prezent există 20 de milioane de carduri contactless în Marea Britanie şi 30 de milioane în Europa, cu peste 205.000 puncte de acceptare la principalii comercianţi. Londra este un punct de interes pentru plăţile contactless, iar turiştii pot face cu uşurinţă plăţi cu cardul contactless.

Visa colaborează cu parteneri din întreaga industrie de plăţi pentru a pune la dispoziţia consumatorilor telefoane cu ajutorul cărora să poată face plăţi. Telefoanele echipate cu tehnologie activă NFC (Near-Field Communication), care vor funcţiona asemenea unui card Visa, vor permite londonezilor şi turiştilor să se deplaseze prin oraş şi să îşi plătească cumpărăturile doar trecând telefonul mobil prin faţa unui dispozitiv, la casa de marcat.

Începând cu anul 2002, Visa Europe şi-a oferit sprijinul mişcării olimpice şi paralimpice prin susţinerea multor sportivi. Pentru Londra 2012, Visa Europe susţine 20 de sportivi de pe nouă pieţe europene prin programul Team Visa.

În Europa, sunt peste 445 milioane carduri Visa de debit, credit şi business. La sfârşitul anului încheiat în septembrie 2011, cardurile Visa au fost utilizate pentru plăţi şi retrageri de numerar evaluate la 1.700 miliarde euro. 14% din cheltuielile la POS din Europa au fost făcute cu un card Visa şi aproape 80% din aceste tranzacţii au fost realizate pe carduri de debit.

Visa Europe este deţinută şi condusă de peste 3.700 bănci membre din Europa şi a fost formată în iulie 2004. Visa Europe este independentă de corporaţia globală Visa Inc., cu o licenţă exclusivă, irevocabilă şi perpetuă în Europa, în timp ce ambele companii operează pentru a asigura interoperabilitatea globală. Fiind un sistem de plăţi european dedicat, Visa Europe este capabilă să răspundă rapid la cerinţele specifice pieţei bancare europene şi clienţilor - deţinători de carduri şi comercianţi - şi să împlinească obiectivul Comisiei Europene de a crea o adevărată piaţă internă de plăţi.

Visa are cea mai mare acceptare la nivel global. În plus, Visa/Plus este una dintre cele mai mari reţele de ATM-uri din lume, furnizând numerar în monedele naţionale a peste 200 de ţări. 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//