Orange România adaugă noi beneficii programului de loializare pentru abonaţi, prin care ~ aceştia sunt răsplătiţi pentru timpul petrecut în reţea. Astfel, clienţii primesc o ~ combinaţie unică de avantaje în funcţie de vechime, ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Noi beneficii pentru clientii fideli Orange, in programul Orange Thank You

Orange România adaugă noi beneficii programului de loializare pentru abonaţi, prin care aceştia sunt răsplătiţi pentru timpul petrecut în reţea. Astfel, clienţii primesc o combinaţie unică de avantaje în funcţie de vechime, de tipul şi de valoarea abonamentului. Avantajele de care pot beneficia sunt grupate în patru categorii: Hello (0-2 ani), Smile (2 - 4 ani), Enjoy (4 - 8 ani) şi Trust (peste 8 ani).
"Orange doreşte să răsplătească încrederea pe care clienţii o arată prin utilizarea serviciilor sale. De aceea, Orange este singurul operator care răsplăteşte fidelitatea clienţilor săi prin acordarea beneficiilor chiar şi după 4 sau 8 ani în reţea şi care oferă minute naţionale cadou în funcţie de tipul abonamentului Delfin, Flamingo sau Panteră. Numărul de minute naţionale gratuite creşte de fiecare dată când abonaţii împlinesc 2, 4 sau 8 ani în reţea. În plus, aceştia îşi pot alege 1, 2 sau 3 Numere Magice din reţeaua Orange cu care pot vorbi gratuit şi nelimitat, începând cu cel de-al doilea an în reţea", subliniaza oficialii Orange.
În acelaşi timp, programul Orange Thank You oferă posibilitatea clienţilor existenţi să beneficieze de cele mai bune preţuri atunci când aleg să îşi schimbe telefonul.
Începând cu prima factură clienţii primesc puncte Thank You pe care le pot folosi ulterior la cumpărarea unui telefon.
Ca noutate, unele pachete de beneficii includ posibilitatea de a folosi în avans punctele Thank You corespunzătoare facturilor viitoare.
„Orange Thank You a fost primul program de fidelizare lansat pe piaţa de telecom din România. Deoarece relaţia pe care o avem cu clienţii noştri este foarte importantă, ne-am dorit să le oferim mai multe avantaje pentru a răsplati timpul petrecut în reţea. Hello, Smile, Enjoy şi Trust reprezintă exact durata relaţiei noastre. Clienţii beneficiază acum de mai multe minute naţionale, convorbiri gratuite în reţea şi preţuri avantajoase la telefoane. Vom continua să investim în această direcţie pentru a ne confirma angajamentul faţă de clienţii noştri, acela de a le oferi servicii de calitate la un raport bun calitate-preţ, simplitate şi eficienţă.” a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer, Orange România.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info