• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Servicii prioritare de la KLM, prin SkyPriority

Servicii prioritare de la KLM, prin SkyPriority

KLM Royal Dutch Airlines a lansat SkyPriority, o serie de servicii prioritare în aeroport, uşor identificabile, pentru pasagerii SkyTeam de la clasele First, Business cât şi membrii SkyTeam Elite Plus.

Cu SkyPriority, serviciile prioritare SkyTeam devin uşor de recunoscut de către pasagerii care zboară cu o companie membră SkyTeam. În următoarele luni, SkyPriority  va fi lansat în peste 235 de aeroporturi unde KLM şi AIR FRANCE operează zboruri. Din 2013, SkyPriority va fi disponibil în peste 1.000 de destinaţii SkyTeam.

“Cu SkyPriority,  putem oferi clienţilor noştri cei mai fideli o experienţă de călătorie îmbunătăţită”, a declarat  Erik Varwijk, Managing Director KLM. “Călătoria include tot circuitul de la check-in şi până la livrarea bagajelor la destinaţie, iar prin acest serviciu facem ca ea să devină mai rapidă şi mai uşoară. Putem, astfel,să le oferim clienţilor noştri SkyTeam un produs şi mai bun, mai uniform.”

Călătorii pot identifica semnul SkyPriority  pe taloanele de îmbarcare şi să ştie imediat că pot beneficia de acest serviciu special. De la ghişeul de check-in până la îmbarcare, pasagerii pot urmări semnul SkyPriority, astfel încât să se poată înregistra, preda bagajele şi îmbarca mai repede şi mai uşor.  

Mai mult de atât, SkyPriority ajută personalul din aeroport în identificarea şi asistarea pasagerilor.

SkyTeam este prima alianţă care oferă astfel de servicii uniforme, peste tot în lume şi în care toate companiile membre sunt implicate. Toate companiile ce fac parte din SkyTeam au luat măsuri pentru implementarea acestui produs, cu un calendar bine stabilit şi date de lansare. 

Dintre primele aeroporturi care introduc SkyPriority amintim Paris Charles de Gaulle (azi), Atlanta, Guangzhou, Nairobi, Shanghai şi Taipei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//