• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Sony a lansat noua campanie globala de marketing pentru produsele High Definition

Sony a lansat noua campanie globala de marketing pentru produsele High Definition

Sony Corporation a lansat noua campanie globala de marketing, centrata pe personajul James Bond, intruchipat de actorul Daniel Craig. Campania este gandita a fi o extindere artistica si tematica a viitorului film din seria James Bond, intitulat "Quantum of Solace". Filmul va fi distribuit in cinematografele din intreaga lume de catre Sony Pictures in luna noiembrie 2008.

Creata pentru a pune in evidenta functiile High Definition ale produselor Sony, campania ofera o platforma globala de comunicare pentru transmiterea mesajelor companiei, permitand, in acelasi timp, fiecarei regiuni sa creeze elemente personalizate, adaptate fiecarei piete in parte.

"Sofisticarea, calitatea si renumele international fac din James Bond partenerul perfect al brand-ului Sony", a declarat Andrew House, Chief Marketing Officer al Sony Corporation. "Aceasta este prima ocazie in care integram eforturile de promovare a companiei pentru segmentele de film si dispozitive electronice la un nivel atat de profund, imbinand pozitia Sony de lider pe piata high definition cu una dintre cele mai puternice francize din lumea divertismentului. Sony este unic pentru capacitatea sa de a crea o campanie globala de marketing ce imbina inovatia tehnologica si divertismentul in aceasta maniera", a adaugat Andrew House.

Campania va beneficia de numeroase lansari in intreaga lume pe parcursul toamnei, si va fi sincronizata cu lansarea in cinematografe a noului film cu James Bond. Printre elementele campaniei se numara materiale filmate sau audio, materiale digitale, reclame outdoor, print-uri si reclame retail ce promoveaza televizoarele LCD Bravia, player-ele Blu-ray Disc, camerele video Handycam, camerele foto Cybershot si calculatoarele VAIO.

Daniel Craig reia rolul personajului James Bond 007 in productia "Quantum of Solace" distribuita de Metro-Goldwyn-Mayer si Columbia Pictures si produsa de EON Productions. Acesta este cel de-al 22-lea film a seriei, care s-a dovedit a fi cea mai longeviva franciza din istoria cinematografiei. Producatorii filmului sunt Michael G. Wilson si Barbara Broccoli, in timp ce regia este asigurata de Marc Foster iar scenariul este scris de Paul Haggis, Neal Purvis si Robert Wade.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//