• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Companiile si studentii - fata in fata cu angajarea - eveniment AIESEC Bucuresti

Companiile si studentii - fata in fata cu angajarea - eveniment AIESEC Bucuresti

AIESEC Bucuresti a organizat în perioada 19-21 martie 2012 un eveniment de exceptie adresat studentilor fără experientă. Cele două zile de conferintă au avut loc la YPC Cafe, prima cafenea dedicată asociatiilor non-profit din România si respectiv în cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti.

Agenda evenimentului s-a axat pe teme precum descoperirea drumului în carieră, consiliere profesională, construirea unui CV si prezenta la interviu. Networking-ul, discutiile si dezbaterile incitante în cadrul cărora studentii s-au implicat cu întrebări si argumente au făcut sesiunile mai captivante si pline de energie.

De asemenea, toate cunostintele acumulate în cadrul workshopurilor au fost puse în practică pe parcursul simulărilor de interviu în care studentii au avut ocazia să participe la interviuri reale, cu intervievatori experimentati care au încercat să le arate ce presupune mai exact un interviu la companii precum Praktiker, Carrefour sau WNS.

Spre surpriza recrutorilor, studentii au avut întotdeauna un răspuns la întrebările adresate, ba chiar unele complexe, bine argumentate. Pe lângă acestea, au existat si multe nelămuriri cu privire la ce răspunsuri ar fi potrivite în timpul unui interviu sau ce trebuie mentionat într-un CV. Dintre acestea, principalele au fost reprezentate de problema salariului, dacă angajatorii apelează la social media pentru a afla mai multe despre viitorii lor posibili angajati sau cum te asiguri de calitatea serviciilor unei companii.

Mai mult,participantii au dorit sa afle care este motivul pentru care unele persoane sunt chemate la un interviu după o lungă perioadă de timp, desi aplică pentru mai multe joburi  sau dacă este indicat să alegi joburi corelate cu ceea ce încerci tu să găsesti sau din contră să încerci o largă diversitate de meserii pentru a afla ce-ti place cu adevărat. Acestea si multe altele au mentinut treaz  interesul studentilor si s-au dovedit a fi adevărate provocări pentru angajatorii mereu gata să le răspundă.

Companiile prezente la eveniment  s-au apropiat repede de participanti si au reusit să le deschidă orizonturile si să îi convingă de faptul că orice job si-ar alege, reusita porneste din interiorul lor. Atâta timp cât le place ceea ce fac si au încredere în ei, drumul lor profesional va fi încununat cu succes. Iar asa cum le-a dezvăluit si Mihaela Feodorof în cadrul sesiunii de consiliere, pentru aflarea oricărui secret, chiar si cel legat de reusită profesională, trebuie ca fiecare dintre noi să îsi răspundă la niste întrebări.

Facilitarea legăturii dintre companii si studenti a fost realizată de Denisa Ghită si Bogdan Anghel, membri AIESEC cu experientă de vicepresedinte si respectiv coordonator al echipei nationale de traineri. Echipa de organizare a pregătit  alături de Student Employment Sevice, ECDL si Money Express multe premii acordate în urma unor întrebări recapitulative cu privire la temele discutate si la modul în care studentii s-au descurcat în cadrul simulărilor de interviu. Mai mult, evenimentul a avut o multime de parteneri care s-au implicat activ în  atingerea scopului proiectului, acela de a facilita legătura student-angajator. Printre acestia se numără: BIC, Ambition, Coca-Cola, Vel Pitar, Zile si Nopti,  Money Express, Smartfinancial, BrandInfo  si ArtSpirit.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//