• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Career after University, mai mult decat un eveniment despre cariera

Career after University, mai mult decat un eveniment despre cariera

Organizat de AIESEC Bucuresti , Career after University îsi propune în cea de-a doua editie să dezvăluie studentilor ce se ascunde în culisele angajatorilor, care sunt standardele si asteptările acestora de la un posibil angajat.

De la construirea CV-ului si până la primul interviu, participantii sunt ghidati, încetul cu încetul, spre descoperirea adevăratelor elemente care îi vor ajuta să se diferentieze de ceilalti.

Totul se va desfăsura în cadrul unor workshopuri tinute de speakeri si reprezentanti ai unor companii precum  WNS, Carrefour,  SES , YOURWAY Life&Career Counseling si Praktiker.

Temele workshopurilor au rolul de a implica într-un mod activ studentii, acestia având posibilitatea de a lucra chiar pe propriul CV, de a pune întrebări si de a afla mai multe despre cum trebuie să cauti un job sau cum să te prezinti la un interviu.

Proiectul a pornit de la constatarea faptului că o mare parte dintre problemele angajărilor din ziua de astăzi este tocmai aceea că relatia angajat-angajator este una aparent cunoscută.

Cei doi nu îsi cunosc  competentele si asteptările cu adevărat, iar acest dezacord  ajunge să se propage la un nivel extrem de mare pentru a mai fi ignorat,  dovada fiind chiar rata somajului.

Participantii nu vor pleca acasă doar cu o diplomă si multe cunostinte fundamentale pentru viitorul lor drum spre o carieră de invidiat, dar si cu numeroase premii printre care se numără teste de abilităti si cărti.

Evenimentul se va desfăsura pe data de 19 martie 2012 la Facultatea de Istorie, Universitatea din Bucuresti si pe data de 21 martie la Academia de Studii Economice.

Înscrierile se pot face până sâmbătă, 17 martie pe www.aiesecbucharest.ro
 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//